Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Vorig jaar Proud Mary gehad, kon mij niet echt bekoren. Iemand nog een verborgen parel?
Dit is inderdaad wel een serieuze unit! Thanks!Gelijkend de Zenzation, eventueel de Turbine van Red Lantern?
De Hardcore Helium?Zoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Vorig jaar Proud Mary gehad, kon mij niet echt bekoren. Iemand nog een verborgen parel?
Extreme Sensation is nu als Sensation Master verkrijgbaat onder het Magnum labelZoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Extreme Sensation is nu als Sensation Master verkrijgbaat onder het Magnum label
De Hardcore Helium?
Als je hem kan vinden (Duitsland) de 1.2" Spinnerz 2 Colorz, de Decibel van Wolff.Iemand nog een goede spinner cake of compound? Heb scuba op het lijstje staan
Sylvester Mainframe is een aanrader.Zoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Ligt eraan wat je ervoor betaald..Kijk eens aan. Dat wist ik niet! Dankje!
Ja, prachtig maar wel aan de prijs voor z'n tijdsduur..
Zoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Ivm nog eens nagelopen te hebben met wat er al besteld is en het budget wat eigenlijk al op is mezelf het volgende dilemma voorgenomen:Twijfelgevalletje, budget is al vergeven maar als (exit-kooien) afsluiter:
- 1x de Color Hypnose 244sh
Of
- 1x Insane Crown Bomber + 1x Coconut bounty met paar 10tjes meerprijs
Wat zouden jullie doen?
Insane crown bomber eerder gehad. Prima bak maar ivm wind in 2022 vond ik het geen superbak. Coconut Bounty op de demo gezien. Ramt knoert en knoerthard, maar niet zeker of het productie was. Daarop afgaande zou ik voor de ICB gaan, puur vanuit eigen perspectief.Ivm nog eens nagelopen te hebben met wat er al besteld is en het budget wat eigenlijk al op is mezelf het volgende dilemma voorgenomen:
Of de Insane Crown Bomber of de Coconut bounty tegen min of meer dezelfde prijs, twijfel twijfel.
Wie heeft ze beiden op demo gezien en kan mij helpen?
De Coconut bounty heb ik niet live gezien, de ICB wel. De CB zal net als de ICB een goede bak zijn, maar moet zich nog bewijzen i.t.t. de ICB, hier heb je sws een goede koop aan gezien de enorme spreiding en diepe burst. Los daarvan moet je jezelf de vraag stellen welke effecten je meer aanspreken.Ivm nog eens nagelopen te hebben met wat er al besteld is en het budget wat eigenlijk al op is mezelf het volgende dilemma voorgenomen:
Of de Insane Crown Bomber of de Coconut bounty tegen min of meer dezelfde prijs, twijfel twijfel.
Iemand nog een goede spinner cake of compound? Heb scuba op het lijstje staan
Kylin Wolff voldoet eigenlijk wel voor beide:Zoek nog eigenlijk een dikke waaier compound. Groot fan van Extreme Zensation maar helaas niet echt meer verkrijgbaar.
Ik zou voor zekerheid gaan en dus de Insane Crown Bomber. Coconut Bounty is een risico, was heel goed op de demo maar "mogelijk" dat het een opgevoerde sample was.Ivm nog eens nagelopen te hebben met wat er al besteld is en het budget wat eigenlijk al op is mezelf het volgende dilemma voorgenomen:
Ik zou sowieso voor de Insane Crown Bomber gaan ivm bekende kwaliteit.Ivm nog eens nagelopen te hebben met wat er al besteld is en het budget wat eigenlijk al op is mezelf het volgende dilemma voorgenomen:
Ik ga voor duimenThanks mensen voor jullie input, we gaan de ICB bestellen. Dat is dan echt mn laatste bestelling![]()