Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Idem.Spinmerz to Colorz, in het jaar van de herintroductie opp de NL markt wel besteld maar niet geleverd gekregen helaas.
Heb de transbomber dit jaar voor 89 euries kunnen scoren in de freakactie, dus mocht je 'm willen, dan is dat je beste optie.Transbomber nog steeds nooit geschoten. Eigenlijk ook geen idee of deze er ook ooit nog gaat komen, of ik moet hem echt voor een mega mooie prijs kunnen aanschaffen.
Heb de transbomber dit jaar voor 89 euries kunnen scoren in de freakactie, dus mocht je 'm willen, dan is dat je beste optie.
Voor mezelf heb ik nog nooit de supernaut mogen schieten. Zodra die beschikbaar is in de winkels is deze in een oogwenk overal uitverkocht. Wie weet volgend jaar...
Heb er een hard hoofd in maar we houden hoop. Gefeliciteerd iig met je mooie aanwinst. Als ik de filmpjes moet geloven zal het een spektakel moeten worden bij je in de straat! Heb in elk geval nog wel wat andere bestellers die ik wou kunnen scoren en als alternatief op de supernaut een fireball dus ik ben happy!Hier de supernaut nog kunnen scoren, maar hij wil inderdaad gelijk weer weg... Hopen op nieuwe batchen
Je krijgt nu bij Vuurwerkmania een herkansing voor die 6 Elements onder de naam Big X Massive Willows. Dat is een omlabeling van het origineel + wat extra toevoegingen. Maar de prijs is helaas niet uit de tijd van het origineel...6 Elements (eigen schuld)
Dutch Protocol
Shots of Anarchy
Cruel Traction
die grote Magnum bakken omdat ze me nooit echt overtuigen
Welk Funke compound lijkt je dan het mooist?Heb de Mega Willows ook nog nooit gehad. Verder heb ik eigenlijk pas 1 box van Funke gehad en verder helemaal niks qua boxen of cakes van Funke.