Welke toppers heb jij nog nooit gehad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, top artikelen die al jaren bekend zijn maar jij nog nooit in je collectie hebt gehad. Wij zijn benieuwd welke artikelen dat zijn, deel het hier met ons.

Funke Elegant Night en Mai Banfa staan nog steeds op m'n wensenlijstje maar ik ben bang dat ze er niet snel echt zullen komen.

Spinmerz to Colorz, in het jaar van de herintroductie opp de NL markt wel besteld maar niet geleverd gekregen helaas.

6 Elements (eigen schuld)
Dutch Protocol
Shots of Anarchy
Cruel Traction
die grote Magnum bakken omdat ze me nooit echt overtuigen

Spinmerz to Colorz, in het jaar van de herintroductie opp de NL markt wel besteld maar niet geleverd gekregen helaas.
Idem.

Ook nooit gehad; de topbakken uit de jaren voor 2018. Ik ben jaren uit de hobby geweest, en daar door helaas een hoop moois gemist!

Transbomber nog steeds nooit geschoten. Eigenlijk ook geen idee of deze er ook ooit nog gaat komen, of ik moet hem echt voor een mega mooie prijs kunnen aanschaffen.

Pyro & Papel
Dutch Protocol
Transbomber
EVO Force One

Van de lijst af want dit jaar in bestelling: Tournament Box

Dat zijn er tegenwoordig teveel om op te noemen maar we gaan er voor!

1. The branco - EVO
2. Heisenberg - Volt (de uitloop variant)
3. Mega willows - EVO (de uitloop variant)
4. Fermata 100a - Funke
5. Cloud connected - Funke

Welke van deze 5 waren jullie vergeten en is er eigenlijk één op jullie lijst?

Transbomber nog steeds nooit geschoten. Eigenlijk ook geen idee of deze er ook ooit nog gaat komen, of ik moet hem echt voor een mega mooie prijs kunnen aanschaffen.
Heb de transbomber dit jaar voor 89 euries kunnen scoren in de freakactie, dus mocht je 'm willen, dan is dat je beste optie.

Voor mezelf heb ik nog nooit de supernaut mogen schieten. Zodra die beschikbaar is in de winkels is deze in een oogwenk overal uitverkocht. Wie weet volgend jaar...

Heb de transbomber dit jaar voor 89 euries kunnen scoren in de freakactie, dus mocht je 'm willen, dan is dat je beste optie.

Voor mezelf heb ik nog nooit de supernaut mogen schieten. Zodra die beschikbaar is in de winkels is deze in een oogwenk overal uitverkocht. Wie weet volgend jaar...

Hier de supernaut nog kunnen scoren, maar hij wil inderdaad gelijk weer weg... Hopen op nieuwe batchen

Hier de supernaut nog kunnen scoren, maar hij wil inderdaad gelijk weer weg... Hopen op nieuwe batchen
Heb er een hard hoofd in maar we houden hoop. Gefeliciteerd iig met je mooie aanwinst. Als ik de filmpjes moet geloven zal het een spektakel moeten worden bij je in de straat! Heb in elk geval nog wel wat andere bestellers die ik wou kunnen scoren en als alternatief op de supernaut een fireball dus ik ben happy!

6 Elements (eigen schuld)
Dutch Protocol
Shots of Anarchy
Cruel Traction
die grote Magnum bakken omdat ze me nooit echt overtuigen
Je krijgt nu bij Vuurwerkmania een herkansing voor die 6 Elements onder de naam Big X Massive Willows. Dat is een omlabeling van het origineel + wat extra toevoegingen. Maar de prijs is helaas niet uit de tijd van het origineel...

Heb de Mega Willows ook nog nooit gehad. Verder heb ik eigenlijk pas 1 box van Funke gehad en verder helemaal niks qua boxen of cakes van Funke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan