[Dynasty] Panter

De wind zal zeker effect hebben gehad, was meer wind dan voor gaande jaren, ik heb genoten van Panter.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog een filmpje van mijn kant!;)
Dit was het eerste jaar dat ik deze in de straat mocht bewonderen, vind het schitterend om te zien:).. Alleen jammer van de wind, daardoor komt het effect minder goed over.

Ik had hem dt jaar ook weer,
Vorig jaar viel hij me tegen, maar dit jaar was de Panter weer toppie hoor.
Ik wou hem iets niet bestellen, ben toch blij dat ik het gedaan heb.:D

nou denk het niet hoor. Er staat een beetje wind en er wordt net gedaan of de cakes totaal anders zijn. Ik het nergens last van en alles was gewoon zoals het hoorde.

Ik zou zeggen kijk het filmpje van Thecrow, bij mij was hij ook zo.
Er is duidelijk aan de cake gesleuteld en er is een groot verschil tussen de 2007/2008 en 2009 versie. Heeft niks met wind of wat dan ook te maken.

ik heb hem alle jaren gehad dus weet wel waar ik over spreek :) Bij was die nog gewoon hetzelfde zoals die hoorde te zijn!

In het filmpje van Thecrow is de finale een stuk minder!
Waarschijnlijk heb ik nog een oude versie gekregen, er staat wel iets met 08 op, dus dan zal dat wel de versie zijn?:)

Ik kan me alleen herinneren dat er een witte etiket op zat van deze zijde in het zicht afsteken ofzo. Kan me niet herinneren dat dat ook op de oude zat, maar kan ik me in vergissen in bekijk de cake's zelf nooit verder.

En dmenrapstar ik geloof best dat je weet waar je het over hebt maar je kan toch moeilijk zeggen dat de versie op het filmpje van Thecrow hetzelfde is als bijvoorbeeld oudere filmpjes....

Er is gewoon duidelijk aan de Panter gesteuteld, en als je de oude bekende effecten had heb je gewoon geluk gehad.

Nog maar een foto van de Panter.
DSC00295.jpg

Na de negatieve reacties op de Panter ben ik eens gaan kijken welk productie jaar erop stond. Het blijkt dus de goede 2008 versie te zijn. ik denk dan dat er gesleuteld is aan de Panter want het filmpje van Thecrow is heel anders dan mijn panter die veel mooier was. Jammer dat hij minder is geworden, het was gewoon een topcake en daar moet je niets aan willen veranderen.

Jammer dat hij minder is geworden, het was gewoon een topcake en daar moet je niets aan willen veranderen.

Ik ga er toch van uit dat Wolff dit niet bewust heeft gedaan, maar dat dit meer aan de chinezen ligt :shocked:
Toch sla ik Panter dit jaar maar een keertje over..

Na de negatieve reacties op de Panter ben ik eens gaan kijken welk productie jaar erop stond. Het blijkt dus de goede 2008

Ik heb deze cake nu in mijn handen, maar kan geen productiedatum vinden, iig heb ik hem wel voor het volgende O&N, want ik heb hem dit jaar niet afgestoken :)

Ik had hem dit jaar ook in mijn collectie zitten. Wat een geweldige cake is en blijft het. Ik had een goede versie (mochten er slechte versies in omloop zijn). Waanzinnige combinatie van effecten. De Palm knalt er dik omheen terwijl er een eenkleurige peonie achterdwaald. Gewoon de ultime combinatie van een mooi effect wat eerder alleen voorkwam in shells. Is en blijft één van de mooiste cakes in het Nederlandse assortiment te vinden.

Torrr. Je moet naast het artikelnummer kijken. Daar staat als het goed is bijvoorbeeld: 1859/09 (Wasp, productiedatum 2009). Wat ik ook gezien heb op een aantal producten. Is dat ze een stickertje van '09 over de bestaande datum plakken. Zo had ik iets uit 2007 waar '09 op stond.

Over de Panter. Ik vind het gewoon een prachtige cake. Ik vind dat hij kleurrijk is, mooie boeketten heeft en vooral grote. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan in de productie. Dat zal hoogstens een paar kartonnen betreffen. Dan vind ik niet dat je kunt zeggen dat de Panter niet goed is. Het is handgemaakt. Fouten zijn zo gemaakt. Ik denk dat Wolff niet iedere keer zijn cakes zal veranderen.

Torrr. Je moet naast het artikelnummer kijken. Daar staat als het goed is bijvoorbeeld: 1859/09 (Wasp, productiedatum 2009). Wat ik ook gezien heb op een aantal producten. Is dat ze een stickertje van '09 over de bestaande datum plakken. Zo had ik iets uit 2007 waar '09 op stond.

Over de Panter. Ik vind het gewoon een prachtige cake. Ik vind dat hij kleurrijk is, mooie boeketten heeft en vooral grote. Het kan zijn dat er iets mis is gegaan in de productie. Dat zal hoogstens een paar kartonnen betreffen. Dan vind ik niet dat je kunt zeggen dat de Panter niet goed is. Het is handgemaakt. Fouten zijn zo gemaakt. Ik denk dat Wolff niet iedere keer zijn cakes zal veranderen.

Tja, maar ik lees ook minder enthousiaste verhalen over Sniper, Stars over Paris en Battle...

Laatst bewerkt:
Het kruit wordt niet bepaald zorgvuldig behandeld. Ze rijden het met kruiwagens naar binnen. Het is natuurlijk mogelijk dat er een lading kruit vochtig is geworden en andere stoffen uit de lucht heeft gepakt. Het zijn allemaal chemische verbindingen. Ik zal zelf mijn cakes opzoeken en naar de productiedatum kijken. Als het van dit jaar is, hoeven we ons nog geen zorgen te maken. Maar van twee jaar.

Vond het een behoorlijk mooie cake!
Jammer van die flut crackling op het eind. Hadden ze beter ook blinkers kunnen doen.

Back
Bovenaan