Camuro King [Uitloop]

Bloodysky is crackling.
Red ball with silver tail, to crackling.

Maar het tempo, en de volgorde waarin de cake schiet is hetzelfde.

Een van de toppers van de avond.
Duur, maar wel zeer mooi!
Mocht de prijs niet (nog) hoger worden, dan koop ik deze 2x en lont ik dan door.
Prachtig.

label ziet er goed uit
nu nog een prijsverlaging:D

idd, elk jaar 5 euro erbij. Dus ik reken er op dat het dit jaar ook weer gebeurd. Dan haak ik wel af, 75 euro vind ik een beetje teveel voor 1 cake worden ook al is ie geweldig. Maar eerst ff afwachten wat ze doen!

ik heb net uit betrouwbare bron vernomen (een bevriende Lesli dealer) dat de camuro king €.75,00 gaat kosten winkelprijs

dan blijft deze mooi in de winkels staan, maargoed we wachten nog op het officiele bericht natuurlijk.. het nieuwe label ziet er wel goed uit maar zag liever het oude label en dan geen prijsstijging want dat label gooi ik de dag ernaa toch weg.

effect blijft goed daar is niets over te zeggen en door zijn snelheid een echt aandachtstrekker maar die prijsverhogingen blijven natuurlijk niet leuk staan sommige cake's waren eerst erg leuk met de prijs die er eerst voor gevragen werd maar door de stijgingen vallen sommige dingen toch af omdat er voor minder geld ook genoeg anders leuk te koop is.

Laatst bewerkt:
Sorry ik moet je teleurstellen.De adviesprijs op de demo gisteren was 74,95 en daar laat ik hem dit jaar ook voor staan.Het is een topper maar niet voor die prijs is mijn mening

Sorry ik moet je teleurstellen.De adviesprijs op de demo gisteren was 74,95 en daar laat ik hem dit jaar ook voor staan.Het is een topper maar niet voor die prijs is mijn mening

Had het al verwacht. Word een beetje standaard dat ze er 5 euro bovenop doen. Ik laat hem dus lekker staan!

Inderdaad nu twee jaar achter elkaar gehad, ontzettend mooie blok maar het gaat helemaal nergens over in 3 jaar rond de 15euro gestegen is?? Zat andere blokken voor redelijk prijs.

Helaas.

Ik koop hem ook niet meer te duur er zijn gewoon betere cakes neem bv die van royalfireworks:fireflower.

Laatst bewerkt:
Als je gebruikt maakt van de kortingen bij vuuwerk Orthen dan heeft deze cake nog een mooie prijs. Hoe het er nu uit ziet krijg ik 20% korting en dan kom je op een prijs uit van 60,- euro (75:100x80). Ik ga er dus ook serieus over nadenken om deze aan te schaffen. :)

Voor die prijs zeker doen! Gaat echt niet tegenvallen. Ik heb hem ook zeker weten in mijn collectie dit jaar.

ja hij is duur
en toch moet ik hem uit principe hebben
het was mijn eerste 500 grammer
en sinsdien heb ik hem altijd gehad
blijft een topper wat mij betreft

Back
Bovenaan