Camuro King [Uitloop]

Ik heb deze zowel zaterdag als vandaag gezien (rijswijk, Camuro Queen en Zoetermeer, Camuro King) Maar ik vond ze echt om te huilen gewoon. Van de prachtige cake dat dit ooit was is niets meer van over. Schiet hem tegelijk met de Mega boost en je merkt niet eens meer dat er een Camuro King afgeschoten word!! (was bij de demo finale in zoetermeer iig wel zo).

Slechte zaak Lesli!!!

Klopt ja maar ik begrijp niet waarom ze zo'n goed product zo gaan verpesten. Never change a winning team toch? Geldklopperij is het!! Bah

Nou, ik zei al tegen een maat van (die erg fan is van Camuro Queen), dat hij er niet te veel van moest verwachten dit jaar. Niets was minder waar, ik vond hem super. Grote, langbrandende gouden boeketten. Ik was aangenaam verrast.

Twee stuks. Door de regen en wind is de film niet super, maar toch even op 720p of 1080p kijken voor wat beter beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=B7FlXmm0KJg

Wat is qua snelheid een waardige vervanger? Want die snelheid maakt het wel af!

Geen cake met lichtkogels of alleen maar tails, maar ECHTE boeketten. De bloody sky ook niet als deze de snelheid nog wel heeft...

Alvast bedankt!

Oh ja... De fire flower is ook bekend...

Ik had de camuro king vorig oud en neiuw ook . wat een heerlijke bak is dit zeg

Bij mij begon hij met een versnelling , daarna begon hij rustig te schieten

Maar het blijft echt een heerlijke cake. ben er zeer te vreden over , alleen jammer dat hij 69 euro kost:cry:

--pyro99:bye:

bij deze hier mijn filmpje :) helaas heeft me vader dit gefilmd en die vond de mine in de cake mooier dan het boeket zelf zo te zien :p

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

ik vind het nog steeds een topper hoor , alleen de prijs van 69,95 euro zit niet mee:cry:

leuk om 1x mee te maken, maar daarna koop je toch liever wat anders voor die prijs :p

bij deze hier mijn filmpje :) helaas heeft me vader dit gefilmd en die vond de mine in de cake mooier dan het boeket zelf zo te zien :p

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Heb je de cake aan de verkeerde kant aangestoken ofzo? hij lijkt te beginnen met de finale:p
blijft toch nog steeds een geweldige cake, ongeacht de prijs!

Heb je de cake aan de verkeerde kant aangestoken ofzo? hij lijkt te beginnen met de finale:p
blijft toch nog steeds een geweldige cake, ongeacht de prijs!

hmm verkeerde kant aansteken met maar 1 lont:p gaat lastig denk ik:rolleyes:

eerder denk ik dat een chinees zich vergist heeft en de lont verkeert heeft geplaatst :p

Back
Bovenaan