Demo Eemnes 27-11-2009

Pyroboy zal er dus ook wel zijn dan. :p

hahahahaha goed gegokt:p..
Ik heb namelijk zonet de knoop doorgehakt,, ik ga om 16.00u ook maar gewoon rijden, en ik zie wel hoe het loopt:)

Dat ik een hoop gezelligheid tegemoet rijdt is zeker.. en daar ga ik voor!.. als er dan ook nog geschoten gaat worden, dan is dat natuurlijk helemaal te gek!

Ik zie jullie vanavond! heb er ontzettend veel zin in:)

even iets anders nog:P.. misschien heb ik er overheen gekeken.. maarruuhh..

mijn tomtom is gek op adressen!.. Heeft Witte Tenten ook een adres, of wordt dat niet afgegeven aan een Tent?:D

Oud Eemnesserweg 13, 3755 MR Eemnes‎ - 035 6216857‎

Klik!

Let op dat het de parallelweg aan de snelweg is. Je moet aflsag Baarn-Noord/Soest hebben. Dan bij de stoplichten rechts, en DIRECT weer rechts.

Het weer is top? Yeah right :D Het regent en er zijn constant rukwinden tot windkracht 6. :p Ik ga in ieder geval niet heen.

Het weer is top? Yeah right :D Het regent en er zijn constant rukwinden tot windkracht 6. :p Ik ga in ieder geval niet heen.

nu wel ja, maar het gaat erom of het straks tussen 8 en ongeveer half 10 goed weer is. zo te zien zal het straks nog gaan regenen in eemnes maar is het tijdens de demo droog. van de windkracht heb ik niet zoveel verstand maar die is volgens mij windkracht 4.

ik blijf hopen maar ik sta er niet van te kijken dat ze het zondag proberen.

Hier is het momenteel blauw en deels bewolkt, alles begint op te drogen door de wind haha, want ja, die is er wel. Echter geen enorme wind hier, niet zoals de afgelopen dagen, hopelijk gaat het ook nog wat liggen als het donker wordt...

Joost, je laat ons nu toch niet zitten he? :wink:
In mei hebben we elkaar tot ziens in Eemnes gezegd, we rekenen op je. :p

Haha, nee, je moet het zelf bepalen natuurlijk he, kan me goed voorstellen dat je de rit er niet op gokt.

Ga er zelf vanuit dat het doorgaat, ziet er aardig uit zo, vlammen dus! :D

weetje wat ik me eigelijk afvraag he
bij ons is het aardig wind stil
kan het war locaal soms anders zijn ??
of is die harde wind soms in de avond verwacht ??

weetje wat ik me eigelijk afvraag he
bij ons is het aardig wind stil
kan het war locaal soms anders zijn ??
of is die harde wind soms in de avond verwacht ??

Het weer is lokaal altijd anders ja. :wink:
Hier staat nu gewoon een goede wind, maar niet té hard.

Stap je alsnog in je auto Joost? :rolleyes::D

Hier waati het wel behoorlijk kan natuurlijk verschillen per provincie/deel van het land. Ik rij zowiezo even langs en dan merk ik het wel..

Het weer is lokaal altijd anders ja. :wink:
Hier staat nu gewoon een goede wind, maar niet té hard.

Stap je alsnog in je auto Joost? :rolleyes::D

zucht nou vooruit dan maar wat kan het me ook schelen
ouwe zeurkuos tot zo :bye:

het zal wel ff moeilijk uit te leggen zijn aan mijn omgeving .
maar toch als het allemaal wel door gaat heb ik het allemaal gemist .
soms moet je niet te diep over dingen na denken maar gewoon doen en zien wat er gebeurt . en dan nog het is gewoon gezellig om bij elkaar te zijn

Laatst bewerkt:
ik zit op dit moment nog op mijn werk helaas....dus ga het ook niet redden helaas :sad:
Next time dan maar weer en in Vriezeveen ben ik er zeker bij!

Veel plezier en gezelligheid iig :D

Ik laat mijn Ninja mooi in de schuur met dit weer haha, echte mooi weer rijder hier. Ik ben er ook bij ga Half 7 ook weg hoop dat het niet al te druk is..

Zie jullie daar mischien wel!

heb net nog even gebeld. ze gaan er nog steeds van uit dat het door kan gaan. mocht het regenen dan zal iedereen droog kunnen staan! (weet ook niet hoe ze dat doen op een weiland).
en ze verwachten dat de wind nog wat afneemt.

dus tot vanavond

heb net nog even gebeld. ze gaan er nog steeds van uit dat het door kan gaan. mocht het regenen dan zal iedereen droog kunnen staan! (weet ook niet hoe ze dat doen op een weiland).
en ze verwachten dat de wind nog wat afneemt.

dus tot vanavond

Hoe ze dat doen? Ze verhuren Tenten !! :p
Tot vanavond Niels
:bye:

Back
Bovenaan