[WINACTIE] Wij geven 3 Rubro boxen weg.

Het was een geslaagde actie zo te zien. Winnaars gefeliciteerd met deze prachtige boxen en Mikosje, wat een gastvrijheid. Top hoe dit word opgepakt!

Heren van Vwc bedankt! Wat een geluk heb ik weer. Super tof! Dacht dat ik te laat was maar toch niet.. Door de kruitstress helemaal vergeten jullie een pilsje of iets aan te bieden. Gelukkig was dorpsgenoot mikosje zeer attent. We gaan er van genieten!

Erg leuk bedacht deze actie! Had verwacht dat er een hoop leden op de gok al ergens heen waren gereden, dus dat ook maar gedaan. Zinnen gezet op Vechtweelde voordat de hints online kwamen, helaas verkeerd gegokt. Als troost nog maar wat bijgeshopt :rolleyes:

Wat was het een mooie avond gister zeg. We hebben 3 freaks heel blij gemaakt met deze mooie actie. Het blijft altijd mooi om nieuwe mensen met dezelfde passie te ontmoeten. Nogmaals gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Mikosje, bedankt voor de uitnodiging en de gezelligheid, goud waard.

Heb de 2 boxen los van elkaar geschoten in de avond.
Dit omdat ik bang was dat de mist later weer zou opkomen.
Het is gefilmd vanaf 10 hoog, wat ik zelf wel een tof effect vind hebben.
Nogmaals super bedankt!

potverdikkie zie het topic nu pas! ed raket was om de hoek:( 10 min rijden en ik was er geweest haha.

gefeliciteerd voor de winnaars en top dat je het gefilmd hebt

Hele gave films zo fakkelteit, bedankt voor het delen. Weer eens wat anders zo op 10 hoog.

Heb de 2 boxen los van elkaar geschoten in de avond.
Dit omdat ik bang was dat de mist later weer zou opkomen.
Het is gefilmd vanaf 10 hoog, wat ik zelf wel een tof effect vind hebben.
Nogmaals super bedankt!

nice staat er goed op , wel mooi windt stil doet goed die boxen:thumbup:

Back
Bovenaan