Unity of Lights

Ook bij deze vraag ik mij of of dit kan met 500 gram, of de laatste salutes moeten het kruitgewicht compenseren.

Toch een meegepakt de laatste dag. Liever niet gedaan. Kwalitaief gezien Evo onwaardig, terwijl er veel potentie in zit met de afwisselende effecten en het (iets hoge) tempo. Dat maakt hem wel wat rommelig. De effecten klappen op onregelmatige hoogtes met zelfs bombettes die weer terug naar beneden vallen en op ooghoogte weer ontploffen.

Hopelijk een maandagochtend exemplaar. Vond hem op de demo van Kuiper namelijk wel erg goed...

Ik vind het toch knap wat ze op vandaag uit 20mm 500 gram nem kunnen halen. Na een paar nachten drogen per 2 geschoten en geen last van laag klappende bonnetjes. Lekker tempo maar de salutes in de finale vielen een beetje tegen

Toch een meegepakt de laatste dag. Liever niet gedaan. Kwalitaief gezien Evo onwaardig, terwijl er veel potentie in zit met de afwisselende effecten en het (iets hoge) tempo. Dat maakt hem wel wat rommelig. De effecten klappen op onregelmatige hoogtes met zelfs bombettes die weer terug naar beneden vallen en op ooghoogte weer ontploffen.

Hopelijk een maandagochtend exemplaar. Vond hem op de demo van Kuiper namelijk wel erg goed...

Wauw zo te horen had je een heel slecht exemplaar.
Had er zelf 2 en in de avondshow gingen er ook 4.
Maar vond deze juist erg goed.
Grote volle boeketten voor 20mm.
Oké de salutes hadden niet gehoeven, maar maken de cake niet minder leuk!

ik heb deze op de vooravond geschoten, pracht exemplaar.
mijn cake was lekker droog.
volgend jaar meer van deze 100sh 20mm toppers voor mij

Op de demo in september kon deze mij niet interesseren, maar de straat film ziet er lekker chaotisch uit hoor. Hopelijk nog meer films te verwachten, dan komt ie mogelijk toch op het wensenlijstje.

Toppertje onder de 20mm bakjes, begon helaas met de salutes ofja wat als salute moet doorgaan.
Verder niks op aan te merken al zou ik persoonlijk de finale veranderen in een crown effect.

Net de laatste 2 bij Haulerwijk weg kunnen slepen....
wilde eigenlijk meer.
Want als je die van Pangu kent, zijn deze ook echt top! en de prijs.... :handsup:

Echt een heerlijke cake in de straat!
Super tempo, mooie effecten, harde burst, goede spreiding en een lange tijdsduur.
Ik durf haast wel te zeggen dat deze cake (zoals hij bij mij was) sommige 100 schots compounds eruit schiet.
De reactie van het publiek zegt genoeg lijkt mij! :applause:

Eddy.

Echt een heerlijke cake in de straat!
Super tempo, mooie effecten, harde burst, goede spreiding en een lange tijdsduur.
Ik durf haast wel te zeggen dat deze cake (zoals hij bij mij was) sommige 100 schots compounds eruit schiet.
De reactie van het publiek zegt genoeg lijkt mij! :applause:

Eddy.

Mooi filmpje!

Ik zie alleen dat er op 23/24 seconde van het filmpje, een bombette iets te vroeg afgaat. :shocked:

Back
Bovenaan