Katan Special Grande #400

Ik zou niet teveel waarde hechten aan een filmpje van Katan in januari... het artikel zou er aan het einde van het jaar zomaar eens heel anders uit kunnen zien. #langlevehetcynisme

Toch blijf ik dit echt wel een kanshebber vinden voor einde van het jaar hoor...Lekker rap tempo, mooie effecten en flink wat afwisseling. Ik vind hem wel een juweeltje hoor! Erg benieuwd of hij nog ergens op een demo wordt geschoten komend jaar :D

Af en toe schiet hij mij wat te snel, vooral dat multicolor stuk na het begin is er wat rommelig door, gedeelte rode blink duurt me wat te lang en had afwisselender mogen zijn. Finale en opbouw naar finale zijn erg gaaf. Lekker diverse rambak, heeft nog steeds m'n aandacht al hoop ik dat ie er af en toe een tik minder het gas er op heeft...spektakel op z'n tijd en juiste plek prima, maar hij is zo ook wel weer in n poep en n scheet voorbij.

Edit na 3e x achter mekaar filmpje kijken: Ach nee, beregeile rambak. Voor €200 komt ie er bij, daarboven ist ff kielekiele.

Ik twijfel ook echt om deze aan te schaffen, zoek nog 1 rambak rond de 200 eu, twijfel momenteel tussen: volt heisenberg, grande special en boombox 6000. Heel benieuwd naar een betere video en meer info dit jaar. Voor nu staat hij op plek 2.

Af en toe schiet hij mij wat te snel, vooral dat multicolor stuk na het begin is er wat rommelig door, gedeelte rode blink duurt me wat te lang en had afwisselender mogen zijn. Finale en opbouw naar finale zijn erg gaaf. Lekker diverse rambak, heeft nog steeds m'n aandacht al hoop ik dat ie er af en toe een tik minder het gas er op heeft...spektakel op z'n tijd en juiste plek prima, maar hij is zo ook wel weer in n poep en n scheet voorbij.

Edit na 3e x achter mekaar filmpje kijken: Ach nee, beregeile rambak. Voor €200 komt ie er bij, daarboven ist ff kielekiele.
Hij word nu aangeboden voor 200 in een pakket actie samen met de andere specials.

Oh, das zoeits als een AH pannenactie dat je eerst voor tig euro boodschappen moet doen en dan nog bijbetalen voor een steelpannetje? :p De rest zou ik niet hoeven, en ook al besloten dat ik niet voor deze 400 ga. Leuk spektakel, mooie diversiteit maar m'n budget is me er dan net wat te gauw doorheen. Shots of Anarchy + Magnum Mythology box ga ik voor, na de zomer als blijkt dat er geen verbod komt, en het beschikbaar is.

Oh, das zoeits als een AH pannenactie dat je eerst voor tig euro boodschappen moet doen en dan nog bijbetalen voor een steelpannetje? :p

Bijbetalen voor een steelpannetje, waarom zou je? Die kun je zonder moeite meenemen doorgaans. Het heet niet voor niets een steelpannetje. :D

OT: Voor mij is de prijs ook wel een dingetje. Voorlopig heb ik nog altijd liever boxen rond de €100,- maximaal. En misschien een van tussen de €150 - €180. Dan de mega compounds als deze.

Er is nog geen film van het daadwerkelijke product, geen data wat betreft gebruikte tube maat, kruitgewicht en shapes.

Tis nu speculeren over een kartonnen doos van 200 euro waar hopelijk buisjes met kruit in zitten.

Het blijft wel verassend stil. Als je nog een beetje hype rond deze box wil creeren zou je denken dat ze toch wel wat informatie los moeten laten

Er is nog geen film van het daadwerkelijke product, geen data wat betreft gebruikte tube maat, kruitgewicht en shapes.

Tis nu speculeren over een kartonnen doos van 200 euro waar hopelijk buisjes met kruit in zitten.

Je zou toch denken, aangezien deze box eind vorig jaar is binnen gekomen, dat een winkelier in de bunker is gedoken om ons te voorzien van de nodige informatie.

Ik heb een groot ‘fuck it’ gevoel bij deze doos, maar dan als in fuck it deze pak ik gewoon mee samen met de hele specials lijn

Wat ik opvallend vind: er is nog geen enkele straatfilm verschenen. Toch jammer. Had graag de productieversie gezien.

Wat ik opvallend vind: er is nog geen enkele straatfilm verschenen. Toch jammer. Had graag de productieversie gezien.

Dat is toch logisch? Hij is niet uitgeleverd. Vraag me af in hoeverre hij al bij lokale dealers in de bunker ligt, of dat dit nog ergens centraal is.

In dat geval zou katan inderdaad al een productie-compound hebben kunnen filmen.
Ze zijn OF heel zelfverzekerd dat het toch wel verkoopt, OF de productie is het aangluren niet waard.

Bij Arentz liggen ze al
attachment.php

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...rentz-Outlet&p=1219176&viewfull=1#post1219176

Dat is toch logisch? Hij is niet uitgeleverd. Vraag me af in hoeverre hij al bij lokale dealers in de bunker ligt, of dat dit nog ergens centraal is.

In dat geval zou katan inderdaad al een productie-compound hebben kunnen filmen.
Ze zijn OF heel zelfverzekerd dat het toch wel verkoopt, OF de productie is het aangluren niet waard.

Hij is 30dec binnengekomen. Althans, volgens Katan. Daarom vind ik het opvallend dat hij niet uitgeleverd is aan iemand. Jaja verbod blabla, maar we weten allemaal dat er zat de bunkers uit is gelopen.

Back
Bovenaan