Spinner
VWC lid
Dat wist ik.. Maar het verklaard wel de verschillende upload data's..Beide katan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat wist ik.. Maar het verklaard wel de verschillende upload data's..Beide katan.
de 30e van December is hij binnen gekomen, mooi op tijd welIs de special grande überhaupt binnen gekomen? Flink gezocht nergens kunnen vinden.
Is de special grande überhaupt binnen gekomen? Flink gezocht nergens kunnen vinden.
Hij word nu aangeboden voor 200 in een pakket actie samen met de andere specials.Af en toe schiet hij mij wat te snel, vooral dat multicolor stuk na het begin is er wat rommelig door, gedeelte rode blink duurt me wat te lang en had afwisselender mogen zijn. Finale en opbouw naar finale zijn erg gaaf. Lekker diverse rambak, heeft nog steeds m'n aandacht al hoop ik dat ie er af en toe een tik minder het gas er op heeft...spektakel op z'n tijd en juiste plek prima, maar hij is zo ook wel weer in n poep en n scheet voorbij.
Edit na 3e x achter mekaar filmpje kijken: Ach nee, beregeile rambak. Voor €200 komt ie er bij, daarboven ist ff kielekiele.
Oh, das zoeits als een AH pannenactie dat je eerst voor tig euro boodschappen moet doen en dan nog bijbetalen voor een steelpannetje?![]()
Er is nog geen film van het daadwerkelijke product, geen data wat betreft gebruikte tube maat, kruitgewicht en shapes.
Tis nu speculeren over een kartonnen doos van 200 euro waar hopelijk buisjes met kruit in zitten.
4kg 25mm, was al bekendEr is nog geen film van het daadwerkelijke product, geen data wat betreft gebruikte tube maat, kruitgewicht
Wat ik opvallend vind: er is nog geen enkele straatfilm verschenen. Toch jammer. Had graag de productieversie gezien.
Dat is toch logisch? Hij is niet uitgeleverd. Vraag me af in hoeverre hij al bij lokale dealers in de bunker ligt, of dat dit nog ergens centraal is.
In dat geval zou katan inderdaad al een productie-compound hebben kunnen filmen.
Ze zijn OF heel zelfverzekerd dat het toch wel verkoopt, OF de productie is het aangluren niet waard.