Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het mogelijk funke corolla blue toe te voegen?
Mag ik voor mijn beurt praten en alvast zeggen dat dit niet mogelijk is? Niet als in 99,9% zeker.
moet je bij een bijbestelling weer het minimumbedrag halen,
of kan je ook daarna nog een losse cake bijvoorbeeld bijbestellen?
Deze gaan wij toevoegen!@dedriesprong is het ook mogelijk om Tempa Lightning van TNT toe te voegen aan jullie assortiment?
Daar wil ik wel een kartonnetje van kopen
Hier gaan we ook naar kijken maar kunnen we nog niet garanderen.Dan zie ik graag de Fury en de Artic Horizon ook graag op jullie site, mits het mogelijk is![]()
Is niet mogelijk. Is geen funke artikel voor de nederlandse marktIs het mogelijk funke corolla blue toe te voegen?
We hebben de drempel expres wat hoger gezet aangezien we vorig jaar ook een hoop bestellingen kregen onder de 10 euro waardoor de blokken ontzettend snel vol zaten. Ik zal er nog eens naar gaan kijken om dit te heroverwegen.Ik vroeg mijzelf dit ook af en heb het antwoord nog niet gezien of gemist... Nu is de drempel niet heel hoog maar toch! moet maar net zo uit komen...
top nieuwsDeze gaan wij toevoegen!
Als ik nog een leuke additie mag doen: FFeuertopf extreme - Red Wire van Lesli
Dit is toch goud!Deze gaan wij toevoegen!
Inmiddels toegevoegd op de siteDit is toch goud!
Nemen we in overweging! Net als de big classic fountains van katan.Deze zou ik ook heel erg graag willen zien op jullie site!