[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook benieuwd naar de ultimate prof box. Zoals het filmpje op jullie site zou ik hem graag willen hebben.

gister toch me niet kunnen inhouden en een leuke bestelling geplaatst als toevoeging op mijn bestelling van vorig jaar, goede prijzen en een mooi assortiment! gaat ongetwijfeld nog het e.e.a. bij komen gok ik zo :)

Goede acties! Van het weekend een leuk bedrag gewonnen op Luckydays! Weet nu al dat het volgende er gaat komen:

WCKD Warlord
Redneck Revolt
2x de special 4
Mytholgie Display box
Triple X

Twijfel nog even over de ultimate prof box!

En Driesprong is de tweede locatie waar we heen gaat dit jaar!.

Top prijzen en een meer dan prima assortiment!

Tot de 29e van december!:thumbsup:

Scherp! Dit zouden we moeten nakijken bij de importeur. Volgens de aangeleverde gegevens is het een 144's.
8757
ULTIMATE PROF BOX
2
2/1
€ 129,00
144 Shots Compound

Hier komen we dus op terug :)

Kunnen jullie al iets meer vertellen wat betreft dit product ?

Weet je al of het om deze gaat, of is het toch deze ?

Want als het de eerste is dan wil ik hem wel graag bestellen :)

Het gaat om de 8757. Dit betekent dus dat hij 144's is.
Dit is nogmaals bevestigd door de importeur.

Die van vuurwerkmania de 8183 is inderdaad een 100 shots en absoluut niet hetzelfde artikel.

Die van vuurwerkmania de 8183 is inderdaad een 100 shots en absoluut niet hetzelfde artikel.

Thanks, deze bevestiging heeft ertoe geleid dat ie hier in de straat staat over een krap jaar, mits er geen gekke dingen gebeuren. Zojuist besteld.

Dat heb je inderdaad zelf in de hand, ik ben in ieder geval dit jaar een nieuwe klant dankzij jullie, de prijzen, de positiviteit, en nu ga ik die ultimate prof box proberen in mijn winkelmandje te proppen:cool: die gaan we maar is proberen

Beste Driesprong,

Bij het uitgelichte product van januari zit daar nu extra korting op deze maand? of is het meer om het product extra in de schijnwerpers te zetten?

Ik heb mijn bestelling laten staan. Maar ik vermoed dat die nog wel iets bijgevuld gaat worden door het jaar heen :thumbup:

Bedankt voor de aanvullende info en spetterende aanbieding. Is er ook bekend of er een kooi omheen zit?

Bij de magician 100 sh van rubro die in de aanbieding is, kan ik nergens vinden hoeveel kruit er in de box zit en wat de tube diameter is weet iemand daar meer over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan