Wat een drama was het zeg omgeving Arnhem... Afgelopen tien jaar altijd naar Duitsland geweest om m'n vuurwerk te halen. Doordat het verschil met Nederland qua prijs niet meer zo groot is en de kwaliteit hier vele malen beter is voor het eerst alles in Nederland gekocht. Keek er dit jaar dus nog veel meer naar uit dan andere jaren en ook dagen zenuwachtig geweest.
De dag begon nog zo goed waarna het s'middags ook volledig dichttrok. Begin van de avond was er weer iets van hoop maar hoe later het werd, hoe slechter het zicht werd. Toen het 00:00 moment aanbrak naar buiten gegaan en alle losse cakes gestookt. Kon er echt niet (meer) van genieten en was er ook echt goed zuur van. Toen besloten om voor het eerst ooit te stoppen met het stoken omdat het anders te zonde zou zijn. Lang leek het erop dat het hem niet meer ging worden maar na 1,5 uur gewacht te hebben was het rond 02:00 iets beter. Toen alle boxen de lucht in gejaagd. Het was wel prima, maar lang niet zoals ik gehoopt had. Baal er stiekem nog wel van... Al moet ik wel zeggen dat de gekte er niet minder op is geworden en ik nu alweer aan het rond zoeken ben voor eventuele boxen voor volgende jaarwisseling.