[Freakactie 2021] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een geweldig assortiment en super prijzen zeg. Ook even een kijkje genomen op de site, maar dat ziet er net als afgelopen jaar weer keurig uit! :thumbsup:

ik heb al besteld hoor :). Was meer bedoeld als dat hij mazzel had hoor dat het voor hem om de hoek is. Verste wat ik moet rijden js 2 uur, op de terugweg zoetermeer mee pakken

Ja hij heeft zeker mazzel, hij woont verdorie ook nog 100 meter dichterbij de Driesprong dan ik :D

Scherp! Dit zouden we moeten nakijken bij de importeur. Volgens de aangeleverde gegevens is het een 144's.
8757
ULTIMATE PROF BOX
2
2/1
€ 129,00
144 Shots Compound

Hier komen we dus op terug :)

Weet je al of het om deze gaat, of is het toch deze ?

Want als het de eerste is dan wil ik hem wel graag bestellen :)

ik zou niet te lang wachten.... 4x triple x is er al uit, en met zulke prijzen gaat alles snel ben ik bang

4x triple x? Wat bedoel je?
Hierboven al een paar mensen die (bijvoorbeeld) de triple x heeft (waaronder ik) heeft besteld. Bedoel te zeggen dat het volgensmij best snel gaat!

Ik kom uit Houten, is ook een 50 minuten rijden. Heb ik wel over voor deze prijzen :handsup:

Hierboven al een paar mensen die (bijvoorbeeld) de triple x heeft (waaronder ik) heeft besteld. Bedoel te zeggen dat het volgensmij best snel gaat!

Ik kom uit Houten, is ook een 50 minuten rijden. Heb ik wel over voor deze prijzen :handsup:

Zijn er zeker wel meer dan 4 hoor haha. Ik heb hem ook en ken er nog 3 dke hem ook hebben besteld.

Kon het toch niet weerstaan.. Tweede bestelling is een feit :) driesprong bedankt voor de goede service en mooie prijzen.

Is er misschien meer bekend over de Private Label Pyro Night 139'S (mm en/of kruit gewicht)?

Zeker mooie prijzen.
Triple x te pakken.

Ben ook nog wel benieuwd naar de ULTIMATE PROF BOX, ben precies nog op zoek naar een mooi kleuren bakkie.

Even jullie antwoord afwachten

Ben ook nog wel benieuwd naar de ULTIMATE PROF BOX, ben precies nog op zoek naar een mooi kleuren bakkie.

Hier nog 1 :D Indien deze 144 shots is gaat ie heel hard lopen denk ik. Maar zelfs voor 100sh is het best een scherpe prijs.

Als ik het aantal shots in het filmpje tel kom ik overigens sowieso ver boven de 100 uit. Niet alles zeggend, maar het geeft goede hoop.

Kom maar door met het verlossende antwoord...

Gaan we weer:yes:...mooie artikelen en prijzen. Aangzien ik de triple x automatisch heb laten doorschuiven, laat ik hem nu staan. Wil ook andere boxen een plek geven in mijn assortiment(en anderen een kans geven om hem te bestellen voordat ie uitverkocht is:wink:)

Ps: @driesprong.
Heb jullie mail niet geantwoord. Ik neem aan dat de bestelling van vorig jaar automatisch is doorgeschoven inclusief afhaaltijd?

Ook hier weer erg mooie artikelen met hele goede prijzen hoor, ziet er allemaal weer top uit.

Scherp! Dit zouden we moeten nakijken bij de importeur. Volgens de aangeleverde gegevens is het een 144's.
8757
ULTIMATE PROF BOX
2
2/1
€ 129,00
144 Shots Compound

Hier komen we dus op terug :)

Hier ook erg benieuwd naar. Kan je ook navragen of deze in een kooi geleverd worden? En ben ook wel erg benieuwd wie ze importeert.

Het was gistermiddag ineens een mooie verrassing toen ik zag dat de webshop weer open ging. Wederom weer geweldige prijzen en een erg aantrekkelijk assortiment. Vorig jaar voor het eerst besteld, al kom ik al van kleins af aan in het tuincentrum voor de kerstmarkt en uiteraard ook om een foldertje te scoren in de showroom. Ondanks het verbod vorig jaar, alleen maar positieve ervaringen en erg fijn contact. Vorig jaar was de Spring Break uitverkocht, maar ik zag ze zowaar weer online staan. Zullen wel zijn vrijgekomen uit geannuleerde orders. Ik kon het dus niet laten om voor een zeer aantrekkelijke prijs 1 extra Spring Break aan de collectie toe te voegen. Bescheiden bestelling, maar erg blij mee. Bedankt weer en een goede verkoop gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan