[Funke NL] Cracker Fontänen

Typisch Funke producten waar de kwaliteit vanaf druipt! Heb nog een pak over van vorig jaar maar daar komen er zeker nog wel een paar bij. Prijs/ kwaliteit hierin is heel goed!

Had er letterlijk maar eentje maar dat moeten een paar pakjes worden. Wat een geweld zit hier in zeg, gaat echt hard!

Ook eentje er bij gehad dit jaar, was even vergeten hoe fel de crackling is. Heel onverwacht voor een stukje vuurwerk van dit formaat. Prachtige agressieve fontein en als het goed is dit jaar een pakje in de collectie. Ideaal om nietsvermoedende kijkers even te laten schrikken en verbazen.

Blijven hele toffe fonteinen dit zeg! Toch maar eens overwegen (het is nog ver weg) om tijdens de verkoopdagen een pakje (of een paar pakjes) mee te nemen :D

Hopelijk kom ik deze dit jaar tegen bij een winkel waar ik kom, dan gaan ze zeker mee met de bestelling.

Dat is zeker een goede prijs. Maar ook de adviesprijs van deze Fontänen vind ik zeker goed. Al eerder gezegd, maar hoop ze echt tegen te komen bij een winkel waar ik kom, dan gaan er zeker 2 pakjes mee.

Ziet er goed hoor, wil hier toch ook wel 2 pakken van hebben, leuk voor tussendoor ook in de avond.
En na 12u kunnen deze zo te horen ook prima mee.

Die zien er ontzettend goed uit zeg op de bovenstaande films. Hoop deze tegen te komen tijdens de afhaaldagen, dan gaan er zeker wat pakjes mee!

Gisteren getest (de versie van Zena waar vijf verschillende soorten inzitten) en wat een geweldige fonteinen. Een geluid van jewelste en hoog en breed effect. Zeker een aanrader.

Gisteren getest (de versie van Zena waar vijf verschillende soorten inzitten) en wat een geweldige fonteinen. Een geluid van jewelste en hoog en breed effect. Zeker een aanrader.

Die van Zena? Dat ís die van Funke. Deze fonteinenset bestaat namelijk uit 5 verschillende fonteinen.

Vorig jaar 2 pakken van deze topfonteinen weggestookt. Dit jaar koop ik 5 pak. Top voor de vooaravond en ook tussen cakes en compounds door leuke afwisseling. En... 5 breed ook erg tof denk ik zo... :D

Back
Bovenaan