Silver Ice

Echt een gave waaier! Ja de kleur mag wat langer blijven hangen, maar wat een dikke bak! Lekker schietgeluid, breed, harde burst en grote boeketten. Viel ook erg in de smaak bij het publiek.
Tevens vind ik het langzame schiettempo wel gewoon passen hierbij, kan je lekker genieten van het 'silver ice' effect :)
IMG_0333.jpgIMG_0330.jpgIMG_0331.jpgIMG_0332.jpg

De salvo's zijn super dik. Alleen de pauzes daar tussenin zijn echt killing. Per 2 die net ff niet gelijk lopen moet dit zwaar genieten zijn.

Deze dit jaar voor het eerst geschoten!

Geweldige waaier met een harde burst, en mooi en grote effecten! Deze gaat dit jaar weer in de collectie

Prachtige cake dit met die soort spiderfloss/witte plum naar multi color! En de goudboeketten waren ook goed. Deze viel met de goede burst erg op bij de demo avond naast het gepruttel van GBV en Vulcan. Bonfireworks waardig!

Vind hem beter dan eerdere batches, daar was die witte plum of hoe het ook heet veel te snel weg. De salvo’s met blink waren dan wel weer dikker.

Eén van mijn favorieten van de demo van Quartel, prachtige waaier. Goede burst, mooie kleuren. De witte ghost/plum vind ik mooi gebruikt in deze cake. Het goud was ook goed en hij hield zich ook nog eens prima staande in de wind.

Eén van mijn favorieten van de demo van Quartel, prachtige waaier. Goede burst, mooie kleuren. De witte ghost/plum vind ik mooi gebruikt in deze cake. Het goud was ook goed en hij hield zich ook nog eens prima staande in de wind.

Zeker een topper; dit jaar geschoten en presteerde uitstekend met stevige wind. Voor mij een must have waaier cake in de collectie :).

Mail ontvangen van een winkelier dat deze te laat binnen zou komen en ik een alternatief moet uitzoeken. Is nog niks bevestigd door de leverancier gok ik maar wilde het toch even delen. Iemand die wel contact heeft met de importeur?

Mail ontvangen van een winkelier dat deze te laat binnen zou komen en ik een alternatief moet uitzoeken. Is nog niks bevestigd door de leverancier gok ik maar wilde het toch even delen. Iemand die wel contact heeft met de importeur?
Aii. welke winkelier? heb hem zelf bij Outlet Joure in bestelling staan

Back
Bovenaan