[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijkheid zou fijn zijn op dit moment inderdaad.
Ik snap niet waarom de site niet open gegooid word,lijkt me dat je op die manier toch weer geld binnen haalt.
Lijkt me dat je zo snel mogelijk weer wilt verkopen toch?

En aan de andere kant..om steun van de staat te krijgen moet je zo min mogelijk inkomsten hebben.
Misschien zit dit er achter. .

Laatst bewerkt:
Ik had gebeld en na telefonisch overleg met mijn advocaat (ja ik heb er een aantal helaas), is mij medegedeeld om geduld te hebben gezien het een zaak is wat wel stand houdt echter gezien de kosten (advocaat, griffierrechten, tijd etc.) het niet de moeite waard is. Na mijn telefonisch contact was ik in staat om dit geld ertegenaan te gooien om überhaupt voor ons die duidelijkheid te verschaffen maar gezien de tijd die eroverheen zal gaan heeft dit geen zin gezien dan in hoge waarschijnlijk de compensatie al binnen zal zijn. Na vorige week telefonisch onderhoud te hebben gehad en toen ik Cees vroeg wanneer terugbetaling zou gaan plaatsvinden deelde hij mij mee dat ik dit maar bij de overheid moest gaan uitzoeken gezien hun konden 'leveren' maar werden gehinderd door de regelgeving van de overheid. Toen ik mededeelde dat er voor mij niks anders opzat als overleg met mijn advocaat met een eventuele rechtszaak tot gevolg kwam het op het volgende neer: Succes en kies wel de 'goede B.V.' welke je aansprakelijk gaat stellen.

Ik werk zelf al jaren als controller/ass.accountant/adviseur voor bedrijven en ik bereid jullie alvast voor: B.V.(?) 'klapt', wij ons geld kwijt, Cees niet hoofdelijk aansprakelijk gezien 'kosten' in dat bedrijf en geen baten wegens 'corona'.

Ik hoop echt dat ik het mis heb en het goed komt en dat iedereen zijn bestelling/gelden later nog krijgt alleen een tip voor Bredavuurwerk: communicatie.

Ik ben in staat om deze maand persoonlijk het ritje naar Breda te ondernemen, mocht ik gaan, dan zal ik mijn bevindingen met jullie uiteraard delen.

Ik had gebeld en na telefonisch overleg met mijn advocaat (ja ik heb er een aantal helaas), is mij medegedeeld om geduld te hebben gezien het een zaak is wat wel stand houdt echter gezien de kosten (advocaat, griffierrechten, tijd etc.) het niet de moeite waard is. Na mijn telefonisch contact was ik in staat om dit geld ertegenaan te gooien om überhaupt voor ons die duidelijkheid te verschaffen maar gezien de tijd die eroverheen zal gaan heeft dit geen zin gezien dan in hoge waarschijnlijk de compensatie al binnen zal zijn. Na vorige week telefonisch onderhoud te hebben gehad en toen ik Cees vroeg wanneer terugbetaling zou gaan plaatsvinden deelde hij mij mee dat ik dit maar bij de overheid moest gaan uitzoeken gezien hun konden 'leveren' maar werden gehinderd door de regelgeving van de overheid. Toen ik mededeelde dat er voor mij niks anders opzat als overleg met mijn advocaat met een eventuele rechtszaak tot gevolg kwam het op het volgende neer: Succes en kies wel de 'goede B.V.' welke je aansprakelijk gaat stellen.

Ik werk zelf al jaren als controller/ass.accountant/adviseur voor bedrijven en ik bereid jullie alvast voor: B.V.(?) 'klapt', wij ons geld kwijt, Cees niet hoofdelijk aansprakelijk gezien 'kosten' in dat bedrijf en geen baten wegens 'corona'.

Ik hoop echt dat ik het mis heb en het goed komt en dat iedereen zijn bestelling/gelden later nog krijgt alleen een tip voor Bredavuurwerk: communicatie.

Ik ben in staat om deze maand persoonlijk het ritje naar Breda te ondernemen, mocht ik gaan, dan zal ik mijn bevindingen met jullie uiteraard delen.

Man man man bijzonder ook weer dit! Dat zeg ik een BVtje laten klappen is zo gedaan! De durf om te zeggen vraag dat maar aan de overheid waar haal je het in je hoofd vandaan? Het gaat hier om je klanten een stukje service ongelofelijk!

Als ik hier een bestelling had gedaan dan was ik al wel langs geweest hoor! Ik zou daadwerkelijk nu gewoon voorstellen om met meerdere mensen op bijvoorbeeld zaterdag langs te gaan en verhaal te halen. Goed speurwerk doen en uiteindelijk kom je de heer in kwestie wel tegen! Aangetekende brief achterlaten dit ook vastleggen en dan afwachten als er ter plekke geen oplossing komt.

Is het geen idee om de bestellingen gewoon op te gaan halen?
Zou voor Breda Vuurwerk niks uit moeten maken want die lappen toch al de regels aan hun laars.

Ik ben helaas voor... Heb al het geduld van de wereld, maar ik wens wel geïnformeerd te worden.
Nu ik al langere tijd niet word geïnformeerd, deel ik de mening om een keer fysiek langs te gaan.

Ik was al een paar jaar geleden gestopt hier te bestellen n.a.v. slechte ervaringen met uitleveren producten (niet geleverd, slechte communicatie vooraf).

Bij deze nogmaals een dikke vette streep door deze toko, iedereen die gedupeerd is veel succes!

Dit hele zaakje stinkt! Het begon al met het wijzigen van die voorwaarden waarin ze zich al indekten voor eventuele gevolgen door Corona zonder hierover maar iets te communiceren. Ik ben voorzichtig met dit soort uitspraken maar ik ben het eens met degene die hier al eerder noemde dat dit gewoon lijkt op oplichting. Ze zeggen dat ze wel kunnen leveren maar momenteel kunnen ze gewoon helemaal niks.

Het is wel duidelijk dat Cees van der Horst geen ene reet geeft om z'n klanten en alleen aandacht heeft voor hun geld. Gevoelsmatig heeft hij een paar (semi-) liefhebbers aangesteld om alles te regelen, ook hier op het forum, maar deze werkpaarden nu ook maar weer op stal heeft gezet.

Het ergste van allemaal vind ik de uitspraken en houding van Cees zelf en dat hij daarmee wegkomt.

Ik heb hier een kleine bestelling staan die doorgeschoven is maar een kameraad een stuk grotere bestelling. Het is dat we die nog op moeten halen en er daarom nog wat bijkomt maar eigenlijk gun ik hem geen cent!

Dat er iets mis gaat bij een winkel of dat zaken moeizaam zijn nu is totaal begrijpelijk. Volgens mij is er geen freakwinkel waar het nog nooit fout is gegaan maar volgens mij is communicatie hierin gewoon key. Dat zie je keer op keer terug maar zoals het hier gaat slaat alles..

In BOOS trekt Tim alles uit de kast voor jou. Omdat jij boos bent. En hij het voor je gaat fixen. En waar je boos over mag zijn? Alles. Bijvoorbeeld dat je niet betaald bent door je werkgever, je bent opgelicht door een webshop of je huurbaas je laat wonen in een huis vol schimmel. Ook als je het niet eens bent met iets wat opgelost kan worden via de politiek, laat het ons weten! Wij trekken de juiste politicus voor je aan de mouw.

Ben jij ook boos? Mail naar [email protected]!

Ik durf je met 100% garantie te zeggen dat Cees echt niet zit te wachten op een mediastunt waarin hij negatief in de publiciteit wordt gebracht. Gezien het draagvlak wat dit heeft (meerdere gedupeerden / klanten die wachten op antwoord) lijkt dit me een prima actie om te ondernemen.

En ik durf je te garanderen dat hier écht wel iets mee gedaan gaat worden.

Succes :)

Ik ben (gelukkig) geen klant bij Bredavuurwerk, maar als ik dat wel was geweest dan had ik het inmiddels wel geweten. Het account is ook al even niet meer online geweest, maar iedereen ruikt natuurlijk zelf ook wel dat dit openbare forum regelmatig bezocht wordt door de medewerkers van Bredavuurwerk.

Dikke vinger, hoppa, gas erop en die winkel laten antwoorden. Al krijg je niet het antwoord wat je wilt, je hebt wel uiteindelijk de antwoorden waar je recht op hebt.

In BOOS trekt Tim alles uit de kast voor jou. Omdat jij boos bent. En hij het voor je gaat fixen. En waar je boos over mag zijn? Alles. Bijvoorbeeld dat je niet betaald bent door je werkgever, je bent opgelicht door een webshop of je huurbaas je laat wonen in een huis vol schimmel. Ook als je het niet eens bent met iets wat opgelost kan worden via de politiek, laat het ons weten! Wij trekken de juiste politicus voor je aan de mouw.

Ben jij ook boos? Mail naar [email protected]!

Ik durf je met 100% garantie te zeggen dat Cees echt niet zit te wachten op een mediastunt waarin hij negatief in de publiciteit wordt gebracht. Gezien het draagvlak wat dit heeft (meerdere gedupeerden / klanten die wachten op antwoord) lijkt dit me een prima actie om te ondernemen.

En ik durf je te garanderen dat hier écht wel iets mee gedaan gaat worden.

Succes :)

Ik ben (gelukkig) geen klant bij Bredavuurwerk, maar als ik dat wel was geweest dan had ik het inmiddels wel geweten. Het account is ook al even niet meer online geweest, maar iedereen ruikt natuurlijk zelf ook wel dat dit openbare forum regelmatig bezocht wordt door de medewerkers van Bredavuurwerk.

Dikke vinger, hoppa, gas erop en die winkel laten antwoorden. Al krijg je niet het antwoord wat je wilt, je hebt wel uiteindelijk de antwoorden waar je recht op hebt.

Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zou gewoon eerst langs gaan en dit ook meenemen in het begeleidend schrijven alvorens je de media erbij betrekt!

Daarna gewoon de weg van de media kiezen maar probeer er zelf ook wel wat aan gedaan te hebben behalve alleen mailen en bellen. Fysiek langs gaan is volgens mij nog steeds de oplossing.

Ik wil geen olie op het vuur gooien maar ik zou gewoon eerst langs gaan en dit ook meenemen in het begeleidend schrijven alvorens je de media erbij betrekt!

Daarna gewoon de weg van de media kiezen maar probeer er zelf ook wel wat aan gedaan te hebben behalve alleen mailen en bellen. Fysiek langs gaan is volgens mij nog steeds de oplossing.
Als ik de verhalen mag horen over hoe ze via de telefoon reageren, dan geloof ik niet dat het heel veel beter wordt in het echt. Er is toch inmiddels al genoeg tijd geweest voor praten. Tijd voor actie.

De antwoorden die iedereen zoekt, hebben ze natuurlijk zelf al aangegeven in dit topic:

1. Ze vinden dat het niet uit kunnen leveren niet hun fout is, maar die van de overheid. Ze vinden het niet nodig om naar andere oplossingen te kijken, want wanneer ze mogen leveren dan leveren ze het uit (eind 2021 dus nu)

2. Bij de mogelijkheid om je geld terug te kijken, verwijzen ze wederom na de overheid. In dit geval naar de compensatie. We weten inmiddels dat die paar duizend euro niets aanhaalt, dus ook geld terug is geen optie.

Laatst bewerkt:
Dit heb ik afgelopen vrijdag nog van ze ontvangen:

Bedankt voor je mail!

Helaas is er nog weinig bekend helaas. We zijn aan het wachten op de
definitieve compensatieregeling en de uitbetaling daarvan.
Voor nu zijn we alles op alles aan het zetten om een goede compensatie
te krijgen en daarnaast zijn we bezig met middelen reserveren om een
terugbetaling te kunnen doen.

Wanneer dit gereed is durf ik nog niet te zeggen, maar we doen ons
uiterste best.

Met vriendelijke groet,

BredaVuurwerk

Dit heb ik afgelopen vrijdag nog van ze ontvangen:

Bedankt voor je mail!

Helaas is er nog weinig bekend helaas. We zijn aan het wachten op de
definitieve compensatieregeling en de uitbetaling daarvan.
Voor nu zijn we alles op alles aan het zetten om een goede compensatie
te krijgen en daarnaast zijn we bezig met middelen reserveren om een
terugbetaling te kunnen doen.

Wanneer dit gereed is durf ik nog niet te zeggen, maar we doen ons
uiterste best.

Met vriendelijke groet,

BredaVuurwerk

Stuur dan op z,n minst zo,n email uit naar de mensen die geannuleerd hebben.
Ook al staat er niks nieuws in,zo behoud je wel het contact.

Vrij eerlijk die mail.
Ze geven daar aan dat ze het geld dus op dit moment niet hebben.

Ik denk dat ze alles terug zullen betalen wanneer ze de middelen hebben gereserveerd.

Vrij eerlijk die mail.

Ik denk dat ze alles terug zullen betalen wanneer ze de middelen hebben gereserveerd.

Wanneer dat ook moge zijn. Ik schat in na volgende jaarwisseling..
Verder eens met Spring_thunder: stuur dan op z'n minst zoiets als status update naar iedereen die wacht.

Vrij eerlijk die mail.

Ze zijn niet online geweest sinds november op het Breda account, en als je ze belt krijg je een vrouw aan de telefoon die zegt dat ze van niets weet. Vertel jij het mij maar, maar dit stinkt aan alle kanten.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen hun geld terug willen en dat de communicatie niet altijd helemaal lekker is. Maar om nou te gaan zeggen dat dit nep-liefhebbers en geldwolven zijn gaat wel heel ver.

Vorig jaar nog op de freakmiddag geweest waar we super ontvangen werden met koffie, hapjes, weggeefacties en prijsvragen en allemaal gratis. Rondleiding in de enorme bunker waar het vuurwerk droog en verwarmt staat. Gepassioneerde en aardige mensen.

Ook met het ophalen was alles top geregeld en werden je spullen voor je in de auto geladen als je hulp nodig had.

Zoals wigster hierboven al zegt het geld ligt daar gewoon niet op de plank, het zit vast in de voorraden.
Als je het geld niet hebt is het lastig terugbetalen en laten we eerlijk zijn, zij hebben de situatie niet veroorzaakt.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen hun geld terug willen en dat de communicatie niet altijd helemaal lekker is. Maar om nou te gaan zeggen dat dit nep-liefhebbers en geldwolven zijn gaat wel heel ver.

Vorig jaar nog op de freakmiddag geweest waar we super ontvangen werden met koffie, hapjes, weggeefacties en prijsvragen en allemaal gratis. Rondleiding in de enorme bunker waar het vuurwerk droog en verwarmt staat. Gepassioneerde en aardige mensen.

Ook met het ophalen was alles top geregeld en werden je spullen voor je in de auto geladen als je hulp nodig had.

Zoals wigster hierboven al zegt het geld ligt daar gewoon niet op de plank, het zit vast in de voorraden.
Als je het geld niet hebt is het lastig terugbetalen en laten we eerlijk zijn, zij hebben de situatie niet veroorzaakt.
Ze zullen vast en zeker heel goed zijn voor hun klanten, maar op dit moment laten ze niets van zich horen. Een klein beetje communicatie naar alle klanten die een uitbetaling verwachten zou toch op z'n minst een verwachting mogen zijn? De één heeft het over een mail die hij afgelopen vrijdag heeft ontvangen, terwijl de ander aan een dood paard aan het trekken is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan