Het weer op 31 december en 1 januari!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zicht was om 6 uur rond de 200m nu nog 100m. (Denekamp). Ik weiger trouwens om honderden euro's de mist in te schieten. Vraag mij wel af wat verstandiger is. om 18:00 uur alles de lucht in jagen, een gokje wagen en zien hoe het om 00:00 uur is, of gewoon laten liggen en morgen de lucht in.

Wil gewoon dat het om 00:00 uur een beetje zichtbaar is :sad:

Hier in Zeeland bewolkt en redelijk helder maar de rode lampen op de windmolens kilometers verderop zijn niet meer zichtbaar.

Hier plannen aan het maken om naar morgen te verschuiven. Heb de buurt al voorgeinformeerd. Boete van 100 euro neem ik op de koop toe met een collectie van 2k. Alleen paar kleinere dingen en fluitproject vandaag.

In rotterdam alleen laag aan de grond lichte mist in de weilanden. Verder kraakhelder
Ik duim voor iedereen dat het goed komt!

Midden/noord limburg vrij aardig. Zeer lichte motregen en ruim zicht. Overigens ook geen vorst gehad.

Lekker hoopgevend weerbericht op rtl4 net. Niet dus. Na afsteken vuurwerk kans op zicht minder dan 10 m. Hele week mooi weer en precies vandaag zijn de voorspellingen ***. Baal er flink van maar hoop nog steeds dat het goed komt, fingers crossed!

Ik vertrouw op de eye test. App geeft mist waarschuwing, maar het is kraakhelder en perfect zicht haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan