Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daarvoor is een sterkere bron dan "horen zeggen" inderdaad wel voor nodig aangezien de rechter in Rotterdam vorig jaar heeft bepaald dat dat wel mag. Dus waar is die verandering in wettelijke bepaling te zien?Euhh... heb ik iets gemist? Even los van het feit dat het al zo was dat het niet een Burgemeester is die dat kan doen, die heeft alleen maar een publieke functie, het is een Gemeenteraad waar B&W onderdeel vanuit maakt die lokale wetgeving maken. Maar maak ik uit jouw reactie nou op dat volgens jou een Gemeente niet meer de complete Gemeente vuurwerkvrij kan maken? Heb je dat zwart op wit voor mij?
Euhh... heb ik iets gemist? Even los van het feit dat het al zo was dat het niet een Burgemeester is die dat kan doen, die heeft alleen maar een publieke functie, het is een Gemeenteraad waar B&W onderdeel vanuit maakt die lokale wetgeving maken. Maar maak ik uit jouw reactie nou op dat volgens jou een Gemeente niet meer de complete Gemeente vuurwerkvrij kan maken? Heb je dat zwart op wit voor mij?
Je gelooft nog dat het enkel hun 2 zijn? Ik denk dat het gewoon helemaal opzet van DPG is.Er heerst grote twijfel of dit wel waar is.
Begint steeds meer op een offensief voor aandacht te lijken. Wat wederom is gelukt.
Tot nu toe steekt zn toneelstukje en media strategie goed inelkaar.
Best knap dat 2 mannetjes op deze schaal iedereen op lopen naaien.
Niet vergeten dat Amsterdam vorig jaar af zag van een totaalverbod vanwege juridische onzekerheden. Wellicht zijn die er nog steeds? Is het niet zo dat vorig jaar naar buiten kwam dat aanvechten van een boete in geval van afsteken bij een gemeentelijk verbod wel eens succesvol zou kunnen zijn?
Je gelooft nog dat het enkel hun 2 zijn? Ik denk dat het gewoon helemaal opzet van DPG is.
Precies dit! De BPN richt zich ook op de politiek en daar is al genoeg uit voortgekomen. Volgens mijn informatie hoeven we ons de komende jaren (hoeveel laat ik even achterwege) hooguit druk te maken over vuurwerkvrije zones. Een burgemeester kan niet meer de gehele gemeente vuurwerkvrij maken, dus goed nieuws voor de steden waar met een verbod wordt geschermd. Daarbij moet het imago van vuurwerk op de schop. Een begin hiermee moet worden gemaakt door consumentenvuurwerk te veranderen naar oudjaarsvuurwerk. Nogmaals, alle vertrouwen in mijn bron, mijn naam is Piet uit Groningen en inhoudelijk ga ik er verder niet op in.
Waar kan ik dat terugvinden.
Rotterdam, Amsterdam en enkele andere gemeenten zijn dus ineens niet meer totaal vuurwerk vrij?
Riooljournalistiek met Carla als grote huichelachtige rioolratWat zijn jullie toch RIOOLJOURNALISTIEK AD. Voor het gemak hier eens overheen gelezen? Jammer dat dat niet terugkomt in het artikel.
Nee joh @Ttt laat maar gaan.Die meneer Onrust van de Vuurwerkbond..
Wat een achterlijke mongool is dat zeg.
Over de rug van vuurwerkliefhebbers geld willen verdienen en stug volhouden dat dit helemaal niet de intentie is. Ja sure.
Ben er zo klaar mee.
Media gaat er weer vol in. Propaganda totdat ze hun zin hebben. En het gaat ze helaas lukken ook. Gatver
Nee joh @Ttt laat maar gaan.
FF de mindset weer de goede kant op!![]()