Lidl - Categorie 1 vuurwerk

ik heb genoeg binnen van de lidl......nu nog de aldi en nog een bezoekje aan de intratuin ....
en we kunnen los op de 31ste...tis zeker niet hetzelfde maar mijn dochter en ikzelf natuurlijk ook
gaan toch wel genieten hoor.....1voordeel krijg geen pijn in mijn nek van het omhoog kijken dit jaar:cool:
maar het snuiven gaat des te makkelijker...en veul heul veul lontjes aansteken:devil:

Zojuist nog even naar de lidl geweest. Knetterlinten, grondbloemen, vulcanopakket helemaal op. Wat opviel is dat er wel nog veel pili crackers en knettervulkanen waren en zelfs geen sterretjes meer ��

Laat ik in de buurt van een Lidl wonen die gewoon bar weinig ingekocht heeft. Had nog een fonteinen pakket weten te scoren die naast de stelling gevallen was maar verder was alles weg. Zaterdagochtend alles weg en ze vullen t niet meer aan...
Dan maar de Aldi proberen :)

In Zoetermeer lag er bij 1 winkel niets en bij de ander was alles, behalve de knetterlinten, aangevuld.

Ga de Aldi maar proberen volgende week.

In De Lier (gloednieuwe vestiging, deze week geopend) kwam ik vanmorgen om 08:15 uur: alle schappen leeg. De manager wist mij met volle overtuiging te zeggen dat er écht niets meer aan kwam. Helemaal geen naleveringen meer, pas over een week of twee komt er een nieuwe actie.
Dus ik volg dit topic, en zie dat er wél Lidls zijn aangevuld.
Vanmiddag om 17 uur kom ik dus diezelfde Lidl in De Lier weer binnen. Wat denk je? Aangevuld! :bonk: Er lag vanalles strak aangevuld in de schappen, wat er vanmorgen nog niet lag. Maar helaas waren de knetterlinten nog steeds nergens te vinden... Desondanks heb ik toch maar twee zakken Volcano fonteinen meegenomen. Al heel wat, aangezien ik dat op zaterdag om 11 uur al niet meer kon vinden.

Dus ik rijd door naar Lidl Leiden rond 17:30 uur. Daar kom ik helaas aan bij bijna lege schappen. :sad: Zoals ik het zaterdagochtend ook aantrof. Dus ik vraag de manager of er toevallig nog voorraad is geleverd. "Ja, maar we hebben nu geen tijd om dat aan te vullen. Vanavond pas....wat zoek je?"
Gelukkig wilde die beste man speciaal voor mij de dozen in het magazijn open rukken! :handsup: Hier wel de crackling schocks aangetroffen; die lagen dan weer niet in De Lier. Helaas had hij geen knetterlinten geleverd gekregen. Ook al niet! Ik kreeg heel sterk de indruk dat ik echt de eerste malloot was in die vestiging die nu vanavond al vroeg om vuurwerk. Maar geen knetterlinten en ook geen knettervulkanen. Dus de levering van dit cat.1 vuurwerk is bijzonder onregelmatig en onvoorspelbaar. Zelfs de medewerkers weten niet wat er komt! Ik houd deze week gewoon de vestigingen in de gaten. Elke dag effe spieken of er nog knetterlinten liggen en/of knettervulkanen :p Want dan heb ik alles van de Lidl wel rond.

Als een kind zo blij met cat.1. Wie had dat ooit gedacht aan het begin van dit jaar? :bonk:

In Zoetermeer lag er bij 1 winkel niets en bij de ander was alles, behalve de knetterlinten, aangevuld.

Ga de Aldi maar proberen volgende week.
Nou, een update: Buytenwegh had daarnet nog pakketjes en een paar vulkaanmixen, maar de rest was weg. De Leyens, alles pleite. Seghwaert, 't leek alsof daar nooit vuurwerk was geweest.
Gelukkig werk ik in de buurt, dus ik zal van de week maar weer eens langsgaan in de hoop wat knetterlinten te scoren...

Laatst bewerkt:
een Lidl vanmiddag...aansteeklonten, maar wat je daarmee mocht gaan aansteken, geen idee. Morgen eentje vlakbij weer langs, kijken of er is aangevuld. Ik ga er niet teveel moeite meer voor doen, had wel rol van knetterlinten willen maken, goeie kwaliteit deze, maar dan maar niet :bye:

Er zal maandag toch wel weer aangevuld worden neem ik aan? Misschien morgen al wel.

Ik had ook 2 kartons knetterlint gewild maar dat lag er simpelweg niet. Je moet wat met deze jaarwisseling, volgende week nog maar even kijken of er nog wat te scoren valt en anders hopen dat ze van aldi net zo goed zijn.

Niet om het 1 of ander hoor.. onzin! 2 karton (100/60), dat is !@# €300,- en niet om het 1 of ander maar daar haal je toch aardig wat 100.000 klappers voor of niet dan -_- in ieder geval 3 aangezien ze er gemiddeld nu een €100 ps. voor vragen en ja.. ik weet het, Maar ja als jij 1 zo'n karton knetterlint doorlont en het 2de karton gebruikt als eind bom ben je ook verkeerd bezig :devil: ach ja het zijn bare tijden.

ik snap niet waarom ze niet gewoon heel veel knetterlinten laten maken. Ze weten toch dat deze populair zijn. Waarom zo weinig inslaan?? Grrrrr... that pisses me of. Ik heb helemaal geen zin om vroeg voor een deur te gaan wachten voor wat doosjes knetterlinten. Zucht.

Back
Bovenaan