Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft stil, geen bericht goed bericht zegt men toch?... of dat in dit geval ook zo is weet ik niet.Al wat meer duidelijkheid bij piroshoparentz?
Gezien alle andere winkels het al lang en breed besloten, uitgesproken of afgehandeld hebben snap ik wel waarom mensen geen geduld meer hebben. Vorig jaar was het in deze winkel ook al een puinzooi met 3,5 uur wachten. En dan was mijn wachttijd voor m'n vuurwerk nog relatief kort.Beste Liefhebber,
Helaas een vuurwerk verbod is een feit.
Al zouden wij dat graag willen wij kunnen uw vraag op
dit moment niet beantwoorden en hopen hiervoor op uw begrip.
De komende weken gaan wij overleggen met welke oplossingen wij komen,
met iedereen zal dan persoonlijk contact opgenomen worden.
Update 19-11 :
Helaas duurt het iets langer dan wij hadden gehoopt.
Maar we zijn druk bezig met het zoeken naar een passende
oplossing voor iedereen en dit duurt toch iets langer dan gehoopt.
Wat begrijpen jullie niet aan deze tekst.
Geduld is een schone zaak.
Gezien alle andere winkels het al lang en breed besloten, uitgesproken of afgehandeld hebben snap ik wel waarom mensen geen geduld meer hebben. Vorig jaar was het in deze winkel ook al een puinzooi met 3,5 uur wachten. En dan was mijn wachttijd voor m'n vuurwerk nog relatief kort.
Waar staat dat hij hier heeft besteldDan had je hier niet moeten bestellen als alles je tegen staat. Geduld blijft een schone zaak
Waarom zou je hier anders reageren? Uit nieuwsgierigheid zeker?Waar staat dat hij hier heeft besteld
Ook gemaild wil ook me geld terug, wat zijn je rechten eigenlijk als consument?
Het zou fijn zijn als men de mannen van Arentz even wat tijd gunt in plaats van dat de mail die klanten hebben ontvangen hier op het forum een eigen leven gaat leiden.
Er staat bijvoorbeeld nergens dat men geen geld terugkrijgt, maar dat er een aantal opties zijn. Sommigen kunnen nu al en aan andere opties wordt gewerkt.
Ik vind het jammer en onterecht dat er direct en voorbarig geconcludeerd wordt.
Nee hoor, het maakt je niet minder populair. Het is volkomen logisch dat je je geld terug wilt hebben. Sommige mensen hebben voor duizend(en) euro's uitgegeven, en ik kan me voorstellen dat je dat graag terug wilt zien.Met alle respect voor Arentz en de andere vuurwerkwinkels in Nederland hoor maar het interesseert me in dit stadium helemaal niet of men compensatie krijgt. Ik wil gewoon mijn geld terug binnen acceptabele tijd.
Ik zal me vast niet populair maken met deze reactie maar het is wat het is. Gaat voor mij om iets meer dan 100 euro die ik niet persé nodig heb, maar wel terug wil.
Ik hoop echt dat de ondernemers uiteindelijk goed gecompenseerd worden maar handel eerst je zaken met je klanten netjes af. Ik las in de mail trouwens helemaal niets over andere opties, alleen over gesprekken mbt de compensatie.
Met alle respect voor Arentz en de andere vuurwerkwinkels in Nederland hoor maar het interesseert me in dit stadium helemaal niet of men compensatie krijgt. Ik wil gewoon mijn geld terug binnen acceptabele tijd.
Ik zal me vast niet populair maken met deze reactie maar het is wat het is. Gaat voor mij om iets meer dan 100 euro die ik niet persé nodig heb, maar wel terug wil.
Ik hoop echt dat de ondernemers uiteindelijk goed gecompenseerd worden maar handel eerst je zaken met je klanten netjes af. Ik las in de mail trouwens helemaal niets over andere opties, alleen over gesprekken mbt de compensatie.
Allemaal leuk en aardig hoor, dat je de compensatie van de overheid afwacht, maar als dat niet voldoende is? Komen ze dan met het volgende excuus dat ze het niet terug kunnen betalen?
Geld terug is volstrekt logisch, vooral omdat volgend jaar nog ver weg is, alles leuk en aardig, maar waar is dat geld gebleven dat jullie de helft van de betalende niet eens terug kunnen betalen? De andere helft zet zijn bestelling namelijk door naar volgend jaar.