[Freakactie 2020] Piroshop Arentz outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Liefhebber,
Helaas een vuurwerk verbod is een feit.
Al zouden wij dat graag willen wij kunnen uw vraag op
dit moment niet beantwoorden en hopen hiervoor op uw begrip.
De komende weken gaan wij overleggen met welke oplossingen wij komen,
met iedereen zal dan persoonlijk contact opgenomen worden.
Update 19-11 :
Helaas duurt het iets langer dan wij hadden gehoopt.
Maar we zijn druk bezig met het zoeken naar een passende
oplossing voor iedereen en dit duurt toch iets langer dan gehoopt.

Wat begrijpen jullie niet aan deze tekst.
Geduld is een schone zaak.

Beste Liefhebber,
Helaas een vuurwerk verbod is een feit.
Al zouden wij dat graag willen wij kunnen uw vraag op
dit moment niet beantwoorden en hopen hiervoor op uw begrip.
De komende weken gaan wij overleggen met welke oplossingen wij komen,
met iedereen zal dan persoonlijk contact opgenomen worden.
Update 19-11 :
Helaas duurt het iets langer dan wij hadden gehoopt.
Maar we zijn druk bezig met het zoeken naar een passende
oplossing voor iedereen en dit duurt toch iets langer dan gehoopt.

Wat begrijpen jullie niet aan deze tekst.
Geduld is een schone zaak.
Gezien alle andere winkels het al lang en breed besloten, uitgesproken of afgehandeld hebben snap ik wel waarom mensen geen geduld meer hebben. Vorig jaar was het in deze winkel ook al een puinzooi met 3,5 uur wachten. En dan was mijn wachttijd voor m'n vuurwerk nog relatief kort.

Gezien alle andere winkels het al lang en breed besloten, uitgesproken of afgehandeld hebben snap ik wel waarom mensen geen geduld meer hebben. Vorig jaar was het in deze winkel ook al een puinzooi met 3,5 uur wachten. En dan was mijn wachttijd voor m'n vuurwerk nog relatief kort.

Dan had je hier niet moeten bestellen als alles je tegen staat. Geduld blijft een schone zaak

Kom op jongens gewoon even geduld. Hun hebben hier ook niet voor gekozen. En het is een bedrijf dat niet alleen met vuurwerk bezig is. Ze zullen wel meer aan hun hoofd hebben. En die wachttijd erbij halen van vorig jaar is nou ook weer niet nodig. Dat lijkt me los te staan van het verbod en heeft verder niks met de afhandeling te maken. Breng nog even geduld op stress is slecht voor je zeggen ze:p

Arentz ook gemaild, helaas wordt niet de optie geld terug geboden. Ik ga dit toch wel vragen. Wat de opties dan wel zijn mag je volgens Arentz niet op social media en fora delen :confused:

Klopt. Dat zal te maken hebben met de lopende gesprekken ivm compensatie. Er staat dus ook niet dat de optie niet geboden gaat worden. Gezien de onduidelijkheden denk ik dat daar eerst meer zekerheid moet ontstaan.

Gewoon rustig verder afwachten. De tot nu toe wel geboden opties bieden vertrouwen in een juiste afhandeling.

Het zou fijn zijn als men de mannen van Arentz even wat tijd gunt in plaats van dat de mail die klanten hebben ontvangen hier op het forum een eigen leven gaat leiden.

Er staat bijvoorbeeld nergens dat men geen geld terugkrijgt, maar dat er een aantal opties zijn. Sommigen kunnen nu al en aan andere opties wordt gewerkt.

Ik vind het jammer en onterecht dat er direct en voorbarig geconcludeerd wordt.

Hier ook de mail mogen ontvangen.
Ook hier heb ik een aantal pareltjes(uitlopers) van de collectie besteld.

Zonder enige twijfel ga ik ze door zetten naar volgend jaar.. Heb alle vertrouwen erin dat Arentz dit prima oplost.

De andere optie die ze boden is geen doen voor mij...

Het zou fijn zijn als men de mannen van Arentz even wat tijd gunt in plaats van dat de mail die klanten hebben ontvangen hier op het forum een eigen leven gaat leiden.

Er staat bijvoorbeeld nergens dat men geen geld terugkrijgt, maar dat er een aantal opties zijn. Sommigen kunnen nu al en aan andere opties wordt gewerkt.

Ik vind het jammer en onterecht dat er direct en voorbarig geconcludeerd wordt.

Met alle respect voor Arentz en de andere vuurwerkwinkels in Nederland hoor maar het interesseert me in dit stadium helemaal niet of men compensatie krijgt. Ik wil gewoon mijn geld terug binnen acceptabele tijd.

Ik zal me vast niet populair maken met deze reactie maar het is wat het is. Gaat voor mij om iets meer dan 100 euro die ik niet persé nodig heb, maar wel terug wil.

Ik hoop echt dat de ondernemers uiteindelijk goed gecompenseerd worden maar handel eerst je zaken met je klanten netjes af. Ik las in de mail trouwens helemaal niets over andere opties, alleen over gesprekken mbt de compensatie.

Met alle respect voor Arentz en de andere vuurwerkwinkels in Nederland hoor maar het interesseert me in dit stadium helemaal niet of men compensatie krijgt. Ik wil gewoon mijn geld terug binnen acceptabele tijd.

Ik zal me vast niet populair maken met deze reactie maar het is wat het is. Gaat voor mij om iets meer dan 100 euro die ik niet persé nodig heb, maar wel terug wil.

Ik hoop echt dat de ondernemers uiteindelijk goed gecompenseerd worden maar handel eerst je zaken met je klanten netjes af. Ik las in de mail trouwens helemaal niets over andere opties, alleen over gesprekken mbt de compensatie.
Nee hoor, het maakt je niet minder populair. Het is volkomen logisch dat je je geld terug wilt hebben. Sommige mensen hebben voor duizend(en) euro's uitgegeven, en ik kan me voorstellen dat je dat graag terug wilt zien.

Allemaal leuk en aardig hoor, dat je de compensatie van de overheid afwacht, maar als dat niet voldoende is? Komen ze dan met het volgende excuus dat ze het niet terug kunnen betalen?

Geld terug is volstrekt logisch, vooral omdat volgend jaar nog ver weg is, alles leuk en aardig, maar waar is dat geld gebleven dat jullie de helft van de betalende niet eens terug kunnen betalen? De andere helft zet zijn bestelling namelijk door naar volgend jaar.

Als ze iedereen geld terug moeten geven en je hebt bv 2000 orders van 100 euro zou je 2 ton in kas moeten hebben. Dat geld is er waarschijnlijk niet! is geinvesteerd dus kun je maar beperkt aantal mensen geld terug geven ( totdat er een goede compensatie is)anders ga je failliet en krijg je helemaal niets. Dus wacht gewoon die 100 was toch al afgeschreven.

Allemaal leuk en aardig hoor, dat je de compensatie van de overheid afwacht, maar als dat niet voldoende is? Komen ze dan met het volgende excuus dat ze het niet terug kunnen betalen?

Geld terug is volstrekt logisch, vooral omdat volgend jaar nog ver weg is, alles leuk en aardig, maar waar is dat geld gebleven dat jullie de helft van de betalende niet eens terug kunnen betalen? De andere helft zet zijn bestelling namelijk door naar volgend jaar.

Ik heb nergens gelezen dat ze niet terug kunnen betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan