UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet vreemd dat ze dat soort lui de partij uit gooien, PVV doet dat ook met neonazi's.
Feit blijft wel dat de media minder problemen heeft met communisten. En dat is zorgelijk. Beide extremen zijn hartstikke gevaarlijk.

Is SP erg links?

Pol-landschap-2012.png

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/168327173/brief-1-vuurwerkverbod-niet-te-handhaven

Heeft iemand premium? en zou diegene de brief hier kunnen kopiëren?

Mijn dank is groot!

Ik heb Premium, maar dit lijkt geen premium bericht te zijn. Maar bij deze:

Al jaren roepen politie en andere hulpverleners om een verbod. Nu wordt het dan onder het mom van een coronamaatregel doorgevoerd. Reeds lang waren er vuurwerkregels, die massaal werden overtreden en waar niet tegen werd opgetreden. Alleen een verbod zou werken. Nu zal dus de politie moeten laten zien dat ze het wel in de hand kunnen houden, want ze hebben het verbod wat zij wensten. We zullen 1 januari de balans opmaken en de nieuwe excuses aanhoren waarom het toch fout ging.

Jan Oosterhof, Hellendoorn

Ik heb Premium, maar dit lijkt geen premium bericht te zijn. Maar bij deze:

Al jaren roepen politie en andere hulpverleners om een verbod. Nu wordt het dan onder het mom van een coronamaatregel doorgevoerd. Reeds lang waren er vuurwerkregels, die massaal werden overtreden en waar niet tegen werd opgetreden. Alleen een verbod zou werken. Nu zal dus de politie moeten laten zien dat ze het wel in de hand kunnen houden, want ze hebben het verbod wat zij wensten. We zullen 1 januari de balans opmaken en de nieuwe excuses aanhoren waarom het toch fout ging.

Jan Oosterhof, Hellendoorn
Die laatste zin :D dat is een sterk stukje schrijverskunst

Kom net dit tegen op Skoften. Niet direct vuurwerk gerelateerd, en Skoften is ook niet altijd even betrouwbaar natuurlijk. Toch denk ik wel dat ze hier een punt hebben. Zo werkt de media/politiek wel in Nederland....

https://www.skoften.net/skft/113156...rtij-want-plannen-voor-gewapende-burgeroorlog
Laten we eerlijk zijn, als je in de politiek zit ben je sowieso geil op macht en wil je graag bepalen hoe het moet. Liever geen tegenspraak want dat accepteren ze niet. Democratisch noemen we dat hier in Nederland.

De branche staat volledig buitenspel, de gesprekken gaan over de compensatieregeling. Als je nu nog hoop hebt, zou ik die zeker laten varen.
Ze zitten vandaag te bespreken hoe de compensatieregeling eruit gaat zien.... dat is trouwens ook zoiets.
Voor de uitspraak zeiden ze "Als we een verbod overwegen moet er wel een goede regeling voor de branche komen" en kijk nu eens.... ze krijgen allemaal een heel piepklein potje met wat centjes die ze mogen verdelen. Alsof je 1 kip loslaat in een hok hongere leeuwen.

Is er al iets bekend of de branche nog iets kan/gaat doen tegen het besluit of is dat later deze week bekend?

Wat al eerder is gezegd, ga er maar niet vanuit dat het verbod dit jaar mog van tafel geveegd gaat worden, ze hebben vandaag een gesprek met de ministers maar dat is echt puur compensatie, dus al die mooie berichten over brussel enzo zal ik totaal geen hoop uit putten.

De branche staat volledig buitenspel, de gesprekken gaan over de compensatieregeling. Als je nu nog hoop hebt, zou ik die zeker laten varen.

Je hebt volkomen gelijk Avalance, de gesprekken gaan inderdaad over de compensatie.
Ik hoop dat er ruimte is geweest voor argumentatie vanuit importeurs, het lijkt toch onverkoopbaar met de dalende corona cijfers en de versoepelingen van de maatregelen.
Ik denk dat Firewor-Tornado duid op het gene waar BPN mee bezig is, wat 'vaag' gecommuniceerd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan