UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had pas nog een printscreen gemaakt van een reactie op iemand die klaagde over hoe zielig het is voor dieren. Ik zeg prima format:
Screenshot_2020-11-15-21-17-21-081_com.android.chrome.jpg

JOngens met dat soort mensen kan je niet in discussie gaan. Die hebben een plaat voor hun kop, lekker negeren.

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/168327173/brief-1-vuurwerkverbod-niet-te-handhaven

Heeft iemand premium? en zou diegene de brief hier kunnen kopiëren?

Mijn dank is groot!

Brief 1 ’Vuurwerkverbod niet te handhaven’

Veel briefschrijvers twijfelen eraan of het vuurwerkverbod wel gaat werken en denken dat het averechts zal uitpakken (WUZ, 16/11) laat Jan Oosterhof weten.

Al jaren roepen politie en andere hulpverleners om een verbod. Nu wordt het dan onder het mom van een coronamaatregel doorgevoerd. Reeds lang waren er vuurwerkregels, die massaal werden overtreden en waar niet tegen werd opgetreden. Alleen een verbod zou werken. Nu zal dus de politie moeten laten zien dat ze het wel in de hand kunnen houden, want ze hebben het verbod wat zij wensten. We zullen 1 januari de balans opmaken en de nieuwe excuses aanhoren waarom het toch fout ging.

Jan Oosterhof, Hellendoorn

Aan alle mensen die meelezen en denken dat een verbod helpt:

TuSSen 1 JAnUari 02:00 & 31 DECemBeR 18:00 Is ER aL Een VerBOd! AlLEs WaT u NU hOOrt iS ReeDs VeBoDEn!U HooRt dUs IllegAaL VuURwErk , hEt VeRbOd VeranDerD DaaR NIEtS AaN.

Met alle respect voor die man in de krant hoor maar het lijkt me nu niet echt het beeld wat je van een vuurwerkliefhebber wilt hebben.

Met alle respect voor die man in de krant hoor maar het lijkt me nu niet echt het beeld wat je van een vuurwerkliefhebber wilt hebben.
Het beeld dat bij de gemiddelde zelfverklaard intellectuele Nederlander leeft, en media graag versterkt wil hebben. Twee kampen creëren, zie je weer? Ik weet wel wie wie opvangt, als het nodig is...

Dit is zwaar overdreven want tijdens het negatief reisverbod waren er ook amper controles. Geloof mij nou maar dat ze gewoon net als ieder jaar steeksproefgewijs een aantal er tussen uithalen meer niet.

Wat is zwaar overdreven? Ik geef alleen aan wat mijn maat zegt, die zelf bij de marechaussee werkt. Verder zeg ik ook dat ik niet weet hoe die controles er uit gaan zien. Het kan best zijn dat jij gelijk hebt hoor, maar jij doet daarmee een aanname, die ik niet doe, want ik weet het gewoon niet.

Klik op de 3 bolletjes rechts en kies 'rapporteren'. Ik heb het ook gedaan, met als reden Haatdragend taalgebruik ofzo.

En dan krijg je dit terug..:

Vandaag om 12:29
Bedankt voor je feedback

Bedankt voor je rapport. Je hebt de juiste stappen ondernomen om ons hierover te informeren. De door jou gerapporteerde groep is gecontroleerd. Hoewel deze niet specifiek in strijd is met een van onze richtlijnen voor de community, begrijpen we dat de groep of iets dat in de groep is gedeeld toch als aanstootgevend kan worden beschouwd door jou en anderen. Niemand zou op Facebook berichten onder ogen moeten krijgen die als aanstootgevend worden ervaren. Daarom willen we je helpen dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.

Als je wilt dat we bepaalde inhoud in deze of een andere groep controleren, kun je die specifieke inhoud (bijvoorbeeld een foto) rapporteren, in plaats van de hele groep.
Vanuit de bovenstaande lijst kun je Vuurwerk? Nee! ook rechtstreeks verbergen, niet meer volgen of verlaten. Als je stopt met het volgen van de groep, blijf je nog wel lid, maar zie je de berichten van deze groep niet meer in je nieuwsoverzicht.

Je kunt ook overwegen Facebook te gebruiken om je mening te geven en de mensen om je heen iets te leren. Tegenargumenten in de vorm van nauwkeurige informatie en andere standpunten kunnen helpen bij het creëren van een veiligere, respectvollere omgeving.

Tja... :rolleyes:

Het beeld dat bij de gemiddelde zelfverklaard intellectuele Nederlander leeft, en media graag versterkt wil hebben. Twee kampen creëren, zie je weer? Ik weet wel wie wie opvangt, als het nodig is...
Erg kansloos dit, shaggie, joggingbroekie, ongezonde smoel en het plaatsje is compleet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan