UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar Rutte en zijn VVD heeft zijn belastingwet, daar was het om te doen..wisselgeld is het verbod geweest.

#WegmetRutte

Ik zit verbijsterd op de bank na het interview met Gommers. De vuurwerkbranche en de liefhebbers zijn keihard genaaid. Feiten doen blijkbaar helemaal niet meer ter zake. De enige functie van dit verbod is dat het een symbolisch goedmakertje is voor de jarenlange uitholling en verwaarlozing van de zorg. Ik sluit me aan bij eerdere bijdragen, geen stem meer voor de VVD.
Had die man niet ff wat eerder wat van zich kunnen laten horen :bonk:
God wat raak ik hier gefrustreerd van zeg

Ik zit verbijsterd op de bank na het interview met Gommers. De vuurwerkbranche en de liefhebbers zijn keihard genaaid. Feiten doen blijkbaar helemaal niet meer ter zake. De enige functie van dit verbod is dat het een symbolisch goedmakertje is voor de jarenlange uitholling en verwaarlozing van de zorg. Ik sluit me aan bij eerdere bijdragen, geen stem meer voor de VVD.

Mag ik je worden gebruiken in een mail naar de VVD?

Had het ook al aangegeven dat Corona de grootste zorg is voor ziekenhuizen en niet de de vuurwerk slachtoffers. We zijn genaaid!
Het kan trouwens ook nog wel een persoonlijk itempje zijn van Gommers naar de politiek.

Rutte heeft zelf anders al meerdere malen door laten schemeren dat hij geen vuurwerkfan is.
Hij moet out of office in maart 2021.

Persoonlijk waarschijnlijk niet nee. Hij zou professioneel moeten zijn en het algehele pakket van de VVD moeten ondersteunen met zijn VVD pet op (tegen vuurwerkverbod).

Lastige is dat veel van de politici in de grote steden rond lopen, en niet in kleinere steden, dorpen en platte land. Ze weten niet wat daar gebeurd. Ze hebben een eenzijdig beeld.

Ik bedoel wordt het nu niet tijd om alle politieke partijen die waarschijnlijk tegen dit verbod waren, aan te schrijven en kritisch te laten zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan