Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had die man niet ff wat eerder wat van zich kunnen laten horenIk zit verbijsterd op de bank na het interview met Gommers. De vuurwerkbranche en de liefhebbers zijn keihard genaaid. Feiten doen blijkbaar helemaal niet meer ter zake. De enige functie van dit verbod is dat het een symbolisch goedmakertje is voor de jarenlange uitholling en verwaarlozing van de zorg. Ik sluit me aan bij eerdere bijdragen, geen stem meer voor de VVD.
Ik zit verbijsterd op de bank na het interview met Gommers. De vuurwerkbranche en de liefhebbers zijn keihard genaaid. Feiten doen blijkbaar helemaal niet meer ter zake. De enige functie van dit verbod is dat het een symbolisch goedmakertje is voor de jarenlange uitholling en verwaarlozing van de zorg. Ik sluit me aan bij eerdere bijdragen, geen stem meer voor de VVD.
Rutte heeft zelf anders al meerdere malen door laten schemeren dat hij geen vuurwerkfan is.
Hij moet out of office in maart 2021.
Haha die reactie van die Lolaatsch onder dat stuk. Welke man wil er nu zo'n gefrustreerd zeikwijf? Ik wordt er niet gxxl van.
Bekijk bijlage 57383
Ik heb em op mn telefoonHoe sla je dat stukje van gommers op voordat dit verwijderd word?
tristan heeft hem ook al dacht ikHoe sla je dat stukje van gommers op voordat dit verwijderd word?
ik zou me hond er nog vanaf schoppen. Ik kan momenteel weinig hebben, ben geirriteerd, geprikkeld en voel me vreselijk genaaid omdat het niet klopt.Precies datMe hond zou zijn kunstje er nog niet op kunnen doen.
Haha die reactie van die Lolaatsch onder dat stuk. Welke man wil er nu zo'n gefrustreerd zeikwijf? Ik word er niet gxxl van.
Bekijk bijlage 57383
Van zo iemand krijg je spontaan de neiging om nog meer vuurwerk af te steken!Mooiste is altijd als de 'volwassen vent' joker wordt ingezet.
Is p1 nu wel of niet legaal?
Hoe sla je dat stukje van gommers op voordat dit verwijderd word?