Hoe gaan jullie verder jongens? Heb net een mail ontvangen van een Duitse bedrijf, die volgende week een ophaalpunt in België gaat opzetten. En volgens mij mag je het gewoon bezitten toch?
Je mag idd tot 25 kilo gewoon thuis hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe gaan jullie verder jongens? Heb net een mail ontvangen van een Duitse bedrijf, die volgende week een ophaalpunt in België gaat opzetten. En volgens mij mag je het gewoon bezitten toch?
ben beniwued wat ze op de grensovergang met duitsland gaan doen tijdens de verkoopdagen
Ik stel voor in maart rechts te gaan stemmenEven een vraag. Misschien weet jij het Gizmo. Kan het kabinet ook daadwerkelijk garant staan, dat als corona volgend jaar voorbij is, er met zekerheid wel cat2 vuurwerk mag worden afgestoken? Wat dat is iets waar de vuurwerkbranche zich nu volledig op moet gaan richten. Zorgen dat dat gegarandeert kan gaan worden. Als dat zo is, dan zal ik er met heveel nachten slapen misschien mee kunnen leven, en dan volgend jaar helemaal los uiteraard...
Dat kan deze regering niet garanderen.Even een vraag. Misschien weet jij het Gizmo. Kan het kabinet ook daadwerkelijk garant staan, dat als corona volgend jaar voorbij is, er met zekerheid wel cat2 vuurwerk mag worden afgestoken? Wat dat is iets waar de vuurwerkbranche zich nu volledig op moet gaan richten. Zorgen dat dat gegarandeert kan gaan worden. Als dat zo is, dan zal ik er met heveel nachten slapen misschien mee kunnen leven, en dan volgend jaar helemaal los uiteraard...
Dat had nu ook geen reet geholpen hè; CDA én VVD voor verbod, en volgend jaar zijn die gewoon weer de grootste. Baudet/Wilders blijven toch aan de zijlijn schreeuwen.Ik stel voor in maart rechts te gaan stemmen
Nee met Groenlinks en PvdD win je de oorlogDat had nu ook geen reet geholpen hè; CDA én VVD voor verbod, en volgend jaar zijn die gewoon weer de grootste. Baudet/Wilders blijven toch aan de zijlijn schreeuwen.
Dat had nu ook geen reet geholpen hè; CDA én VVD voor verbod, en volgend jaar zijn die gewoon weer de grootste. Baudet/Wilders blijven toch aan de zijlijn schreeuwen.
Dat had nu ook geen reet geholpen hè; CDA én VVD voor verbod, en volgend jaar zijn die gewoon weer de grootste. Baudet/Wilders blijven toch aan de zijlijn schreeuwen.
Nee, men zal altijd jaarwisseling afwachten, laat staan de verkiezingen... Geen garanties in politiek, ze kunnen nu iets beloven en morgen waait hun wind weer de andere kant op. Zeker is dat als er geen landelijk verbod is, er ruim baan is voor gemeentelijke verboden. Dus je hebt momenteel eerder zekerheid dat er volgend jaar ook niet gestookt wordt, dan wel...sorry dude, welcome to hell.Even een vraag. Misschien weet jij het Gizmo. Kan het kabinet ook daadwerkelijk garant staan, dat als corona volgend jaar voorbij is, er met zekerheid wel cat2 vuurwerk mag worden afgestoken? Wat dat is iets waar de vuurwerkbranche zich nu volledig op moet gaan richten. Zorgen dat dat gegarandeert kan gaan worden. Als dat zo is, dan zal ik er met heveel nachten slapen misschien mee kunnen leven, en dan volgend jaar helemaal los uiteraard...
SGP dan dus?!Hij bedoeld écht rechts.
SGP dan dus?!
Helaas zijn die juist anti-vuurwerk. Iets wat ik tot de dag van vandaag niet begrijp.
Als je alleen voor vuurwerk stemt kom je toch bij FVD uit als beste partij, echter hebben die er een zooitje van gemaakt laatste jaar.