UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naast het hele corona gezeik heeft m'n pa dit jaar helaas ook kennis moeten maken met die ene ziekte. Ik keek er naar uit om, misschien wel voor de laatste keer, lekker te gaan stoken met pa. Met de man waar ik het van geleerd heb en die mij zo gek van vuurwerk heef gemaakt. Vroeger, toen je op de laatste dagen van het jaar niet kon wachten tot pa thuis kwam van de zaak(vuurwerkhandel) met het vuurwerk. Wat had hij dit jaar meegebracht? Tot het moment dat je je eerste eigen bestelling doet. Geweldig! Met in het begin een beperkt budget en in een later stadium dat budget zien groeien naar enkele honderden euro's. Dit jaar voor het eerst in jaren geen bestellingen, geen budget.. Juist in het jaar waarin ik zo ongelofelijk veel behoefte had om het jaar knalhard af te sluiten, samen met pa.

Wat een topjaar. En bedankt héh!

ben beniwued wat ze op de grensovergang met duitsland gaan doen tijdens de verkoopdagen

Op bezit van vuurwerk zit toch geen verbod? Ik ga gewoon mijn vuurwerk ophalen. Wie zegt dat ik dat afsteek ? Heb ik in het begin dit jaar al gekocht. Wel even de 25kg regel in de gaten houden.

Even een vraag. Misschien weet jij het Gizmo. Kan het kabinet ook daadwerkelijk garant staan, dat als corona volgend jaar voorbij is, er met zekerheid wel cat2 vuurwerk mag worden afgestoken? Wat dat is iets waar de vuurwerkbranche zich nu volledig op moet gaan richten. Zorgen dat dat gegarandeert kan gaan worden. Als dat zo is, dan zal ik er met heveel nachten slapen misschien mee kunnen leven, en dan volgend jaar helemaal los uiteraard...

Even een vraag. Misschien weet jij het Gizmo. Kan het kabinet ook daadwerkelijk garant staan, dat als corona volgend jaar voorbij is, er met zekerheid wel cat2 vuurwerk mag worden afgestoken? Wat dat is iets waar de vuurwerkbranche zich nu volledig op moet gaan richten. Zorgen dat dat gegarandeert kan gaan worden. Als dat zo is, dan zal ik er met heveel nachten slapen misschien mee kunnen leven, en dan volgend jaar helemaal los uiteraard...
Ik stel voor in maart rechts te gaan stemmen

Wat hoor ik voor rare berichten over Lesli die samenwerkt met de overheid??
Medeverantwoordelijk voor dit besluit?

Dat kan deze regering niet garanderen.
Er komen in maart ‘21 verkiezingen.

Nee, men zal altijd jaarwisseling afwachten, laat staan de verkiezingen... Geen garanties in politiek, ze kunnen nu iets beloven en morgen waait hun wind weer de andere kant op. Zeker is dat als er geen landelijk verbod is, er ruim baan is voor gemeentelijke verboden. Dus je hebt momenteel eerder zekerheid dat er volgend jaar ook niet gestookt wordt, dan wel...sorry dude, welcome to hell.

Dat had nu ook geen reet geholpen hè; CDA én VVD voor verbod, en volgend jaar zijn die gewoon weer de grootste. Baudet/Wilders blijven toch aan de zijlijn schreeuwen.

VVD is al jarenlang niet rechts meer. VVD is een polderpartij tegenwoordig, zolang ze maar mee kunnen regeren is het goed. Is het over links zoals nu dan over links, is het over rechts dan over rechts.

Het heeft wel degelijk nut om FvD / PVV zo groot mogelijk te maken. Dan is de kans dat de extreem linkse partijen die voor een verbod zijn zo klein mogelijk blijven.

Helaas zijn die juist anti-vuurwerk. Iets wat ik tot de dag van vandaag niet begrijp.
Als je alleen voor vuurwerk stemt kom je toch bij FVD uit als beste partij, echter hebben die er een zooitje van gemaakt laatste jaar.

Dat komt omdat je op zondag geen vuurwerk af mag steken i.v.m. het geloof, dat doen de meeste (tegenwoordig veel) mensen wel die niet geloven of niet streng geloven wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan