UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
We moeten eigenlijk een nieuw mailoffensief gaan starten, om in ieder geval die strafbladnotering weg te krijgen.

Dat lijkt me wel zo slim ja.
Want omdat iemand toch even een fobtijntje afsteekt krijgt hij straks geen baan meer omdat hij een strafblad heeft.
Ik vind dat echt te ver gaan.
Ze moeten onderscheid maken in mensen die echt hulpverleners belagen of spullen slopen die mogen dat wel krijgen maar niet de onschuldige die er normaal mee omgaat.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/11/1...Ie1Og6ak_oq9EDtrUJh7U5RfG_HYLZch2nBCWSBxD53nQ

Nu al dit soort berichtgeving. Ik denk dat we een heel jaar moeten strijden om te zorgen dat dit verbod echt voor een jaar gaat gelden!

Wat een kloteartikel weer zeg. Wordt hier echt niet goed van. Voel me zo machteloos nu. En leeg bovendien. Het hele jaar hobby valt in het water. Alles is voor niets geweest. Alle voorbereidingen, zorgvuldig uitgezochte bestellingen. Weg. Foetsie. En de komende maanden die het hoogtepunt van het seizoen zouden worden, zijn het dieptepunt. Ik weet het even niet meer... De overheid heeft mij vandaag een stukje van mijn identiteit afgenomen.

Ach ja we wisten het allemaal al. Nou vuurwerk branche hopelijk zijn jullie eindelijk wakker geschud maargoed zal wel niet.

Ik begrijp je helemaal! Dat machteloze gevoel zullen velen hebben. Nu laten bezinken en daarna strijden voor het eenmalige verbod

Plan B voor mij: ik ga in Duitsland stoken, ik koop het gewoon de 31e daarzo en wacht tot het wat donkerder wordt en steek het daar gewoon af... je moet wat als vuurwerkliefhebber

Ja grapperhaus zei dat het 100 euro boete en aantekening is ivm hoogte van boete. maar dan krijg je dus ook aantekening als je door rood rijdt? zo speciaal is dat dus niet

"we willen de druk op handhaving verminderen"

Door nog meer regels op te leggen die gehandhaafd moeten worden :bonk:

"alcohol verbod doen we niet ondanks de extra druk op SEH door alcohol"

:bonk:
Dit dus....ik heb al van mensen binnen de politie gehoord dat zeer waarschijnlijk de verloven ingetrokken gaan worden, kortom het is een grote smerige leugen die ze er weer doorheen lopen te drammen:frusty:

Ben klaar met de huidige politiek. Er moet iets drastisch veranderen. Ik stem op Eva Vlaardingerbroek. Een knappe vrouw met brains. Beter dan die domme lelijke koppen waar ik nu tegen aan moet kijken en die alles wat leuk is willen verbieden.

Ja grapperhaus zei dat het 100 euro boete en aantekening is ivm hoogte van boete. maar dan krijg je dus ook aantekening als je door rood rijdt? zo speciaal is dat dus niet

klopt alles vanaf 100 euro is een aantekening oftewel justitiële documentatie, strafblad bestaat officieel niet meer.

lichte verkeersovertredingen zoals t/m 30km te snel vallen onder wet mulder en dan krijg je geen aantekening ondanks de boete die meer dan 100 euro kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan