Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje, ik neem aan dat de orderbevestiging die je krijgt per mail mee moet bij het afhalen. Is het zo dat iemand anders dit ook voor je mag doen als hij deze bevestiging heeft?
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/...rden-neemt-meer-dan-3000-kilo-vuurwerk-beslag
Iemand van het forum nog een bekeuring gehad?
Damn inhoud van 4 voertuigen in beslag genomen, neem aan dat dit klanten zijn geweest.
Gewoon alles afdekken als je het ophaalt en een voertuig controle weigeren!
Maar dammmmmmm, gooit er nog even een paar heerlijke win actie's in! Deze kon ik niet laten en doe ook mee. Ergens had ik nog even heen gemoeten maar het is een retoertje van 220km, maar voor een leuke win actie doen we het met plezier en wil ook wel weten hoe druk het is overdag een keer.
Voor alle winnaars, alvast veel plezier van de aanwinst! (maar ik hoop dat ik win)
Gewoon alles afdekken als je het ophaalt en een voertuig controle weigeren!
Maar dammmmmmm, gooit er nog even een paar heerlijke win actie's in! Deze kon ik niet laten en doe ook mee. Ergens had ik nog even heen gemoeten maar het is een retoertje van 220km, maar voor een leuke win actie doen we het met plezier en wil ook wel weten hoe druk het is overdag een keer.
Voor alle winnaars, alvast veel plezier van de aanwinst! (maar ik hoop dat ik win)
PS: Gerrit, bedankt voor de top service!
Kut om te lezen wat er gebeurd is. Weet natuurlijk niet wat het werkelijke verhaal is, maar komt op mij over als ondernemertje pesten. Iets waar geen enkele ondernemer op zit te wachten. Zeker niet tijdens de uitleverdagen.
Was voor mij de eerste keer Megavuurwerk. Mooie grote showroom, een lekker bakkie koffie tijdens het wachten op de bestelling die overigens al halverwege mijn koffie bij de auto aankwam. Werd de tijd genomen om samen de bestelling te controleren en een praatje te maken over de huidige ontwikkelingen t.a.v. vuurwerkbeleid.
Ik wil Gerrit nogmaals bedanken voor al dat mooie vuurwerk voor hele scherpe prijzen. Wens hem en zijn team heel veel sterkte de komende uitlever dagen. Zal best wat stres opleveren om alle orders weer op orde te krijgen en/of vervangers voor te regelen.
Niet overdrijven. De koffie is absoluut niet te doenMaar toch drink ik hem ieder jaar met veel plezier. Over een uurtje of 10 weer lekker de Afsluitdijk over blazen, saucijzenbroodje bij de OK vlak voor Ljouwert en dan genieten in de showroom van Gerrit met een bakkie en een plakkie cake erbij. #zinan