[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje, ik neem aan dat de orderbevestiging die je krijgt per mail mee moet bij het afhalen. Is het zo dat iemand anders dit ook voor je mag doen als hij deze bevestiging heeft?

Fijne foto's hoor! Grote snoepwinkel voor volwassenen daar in het Noorden. Sla dit jaar over wegens omstandigheden maar als de mogelijkheid er is ben ik er volgend jaar zeker weer te vinden.

En dan zeggen dat ze te druk zijn voor belangrijke zaken als politie zijnde ...
Gewoon ondernemertje pesten dit. Ga je bezig houden met illegaal vuurwerk oid. Treurig ! :no:

Wij zijn inmiddels bezig met gekke FB acties deel like en win op facebook Mega Vuurwerk!
help ons naar die 10k likes en wij gaan heel gek doen ;)

Gewoon alles afdekken als je het ophaalt en een voertuig controle weigeren!

Maar dammmmmmm, gooit er nog even een paar heerlijke win actie's in! Deze kon ik niet laten en doe ook mee. Ergens had ik nog even heen gemoeten maar het is een retoertje van 220km, maar voor een leuke win actie doen we het met plezier en wil ook wel weten hoe druk het is overdag een keer.

Voor alle winnaars, alvast veel plezier van de aanwinst! (maar ik hoop dat ik win :p)

PS: Gerrit, bedankt voor de top service!

Laatst bewerkt:
en dan denk je dat je klaar bent?beetje pech en je zit gewoon even vast...

Maar dammmmmmm, gooit er nog even een paar heerlijke win actie's in! Deze kon ik niet laten en doe ook mee. Ergens had ik nog even heen gemoeten maar het is een retoertje van 220km, maar voor een leuke win actie doen we het met plezier en wil ook wel weten hoe druk het is overdag een keer.

Voor alle winnaars, alvast veel plezier van de aanwinst! (maar ik hoop dat ik win :p)

Dan ga ik 24 uur lekker dutten en op kosten van de staat eten. Maar boeie verder ook, it sucks voor iedereen.

Verder had ik het top, kwam lekker optijd aan en werd warm ontvangen met een bakje koffie. Bestelling was ook binnen no time aanwezig en daarna nog een bakje gedaan om vervolgens weer lekker naar huis te tuffen. Mij is het erg goed bevallen en heb het nog niet eerder ergens anders zo meegemaakt. Gaf een erg rustig gevoel dat het niet gehaast moet en druk is, mij bevalt dit super.

Kut om te lezen wat er gebeurd is. Weet natuurlijk niet wat het werkelijke verhaal is, maar komt op mij over als ondernemertje pesten. Iets waar geen enkele ondernemer op zit te wachten. Zeker niet tijdens de uitleverdagen.

Was voor mij de eerste keer Megavuurwerk. Mooie grote showroom, een lekker bakkie koffie tijdens het wachten op de bestelling die overigens al halverwege mijn koffie bij de auto aankwam. Werd de tijd genomen om samen de bestelling te controleren en een praatje te maken over de huidige ontwikkelingen t.a.v. vuurwerkbeleid.

Ik wil Gerrit nogmaals bedanken voor al dat mooie vuurwerk voor hele scherpe prijzen. Wens hem en zijn team heel veel sterkte de komende uitlever dagen. Zal best wat stres opleveren om alle orders weer op orde te krijgen en/of vervangers voor te regelen.

PS: Gerrit, bedankt voor de top service!

Gerrit, er mist nog iets........ een leuke ratelband die je kunt winnen :p via de Facebook actie! En om even een beetje sfeer in het toppic te brengen met vuurwerk. Maar kom op lui en peeps, even liken die pagina en delen! Des te meer kans om te winnen als de 10.000 word gehaalt.

Kut om te lezen wat er gebeurd is. Weet natuurlijk niet wat het werkelijke verhaal is, maar komt op mij over als ondernemertje pesten. Iets waar geen enkele ondernemer op zit te wachten. Zeker niet tijdens de uitleverdagen.

Was voor mij de eerste keer Megavuurwerk. Mooie grote showroom, een lekker bakkie koffie tijdens het wachten op de bestelling die overigens al halverwege mijn koffie bij de auto aankwam. Werd de tijd genomen om samen de bestelling te controleren en een praatje te maken over de huidige ontwikkelingen t.a.v. vuurwerkbeleid.

Ik wil Gerrit nogmaals bedanken voor al dat mooie vuurwerk voor hele scherpe prijzen. Wens hem en zijn team heel veel sterkte de komende uitlever dagen. Zal best wat stres opleveren om alle orders weer op orde te krijgen en/of vervangers voor te regelen.

Niet overdrijven. De koffie is absoluut niet te doen :p Maar toch drink ik hem ieder jaar met veel plezier. Over een uurtje of 10 weer lekker de Afsluitdijk over blazen, saucijzenbroodje bij de OK vlak voor Ljouwert en dan genieten in de showroom van Gerrit met een bakkie en een plakkie cake erbij. #zinan

Niet overdrijven. De koffie is absoluut niet te doen :p Maar toch drink ik hem ieder jaar met veel plezier. Over een uurtje of 10 weer lekker de Afsluitdijk over blazen, saucijzenbroodje bij de OK vlak voor Ljouwert en dan genieten in de showroom van Gerrit met een bakkie en een plakkie cake erbij. #zinan

Koffie wel,cake niet,tenminste die was zaterdag afwezig,alhoewel die er op de ochtend best in zou gaan..

Wanneer komt de site weer online? Bedankt voor de goede service ook dit jaar weer ik woon gelukkig in Leeuwarden als ik lees wat voor afstanden sommigen afleggen verbaas ik me wel haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan