Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tekst op mania en rubro site is aangepast!
Nee dat zijn andersdenkended die onze middelen gebruikenVandaag weer zat drama in het nieuws, ze hebben weer vanalles opgeblazen... is dit nu de manier om te strijden voor onze traditie?![]()
Ja een dikke compound in een tuin van 40 m2Was ons land maar zo vrij. Zolang je dingen doet die niemand kwaad doen, desnoods alleen op je eigen terrein, dan moet het toch verdorie gewoon kunnen?
Is alweer aangepast
Nou dat is dan weer een opluchting.... weten ze wel wat dat met een freak doet?Rubro en Mania hebben, zoals zoveel winkeliers en importeurs, wel al wat klaar staan voor als er definitief duidelijkheid is. Bijv. "Gesloten-banners". Waarschijnlijk hebben zij eerder vandaag 2 dingen besloten:
1. We gaan de webshops zoals een aantal winkels ook hebben gedaan in ieder geval tijdelijk dicht doen en voegen daarvoor een banner toe aan de website
2. We gaan alvast ook een banner maken en uploaden voor het geval de stekker er helemaal uit gaat en voegen die ook alvast aan de website toe
Kennelijk heeft degene die de banners heeft geupload per ongeluk banner 2 aangezet. Inmiddels staat banner 1 namelijk op deze sites en is de opmerking over "dit jaar geen vuurwerkverkoop" verdwenen.
Rubro en Mania hebben, zoals zoveel winkeliers en importeurs, wel al wat klaar staan voor als er definitief duidelijkheid is. Bijv. "Gesloten-banners". Waarschijnlijk hebben zij eerder vandaag 2 dingen besloten:
1. We gaan de webshops zoals een aantal winkels ook hebben gedaan in ieder geval tijdelijk dicht doen en voegen daarvoor een banner toe aan de website
2. We gaan alvast ook een banner maken en uploaden voor het geval de stekker er helemaal uit gaat en voegen die ook alvast aan de website toe
Kennelijk heeft degene die de banners heeft geupload per ongeluk banner 2 aangezet. Inmiddels staat banner 1 namelijk op deze sites en is de opmerking over "dit jaar geen vuurwerkverkoop" verdwenen.
Even heel kinderachtig onder het mom van "ik ga toch wel afsteken"...
De boete is 100 euro en het moet een heterdaadje zijn toch?
Ik snap die reacties niet zo goed. Er is nog niets officieel. Er is ook nog niets op geen enkele nieuwssite te vinden. En ik denk dat de media toch wel de eerste zijn die een verbod toejuichen en dat het liefste 3 dagen lang op de voorpagina laten staan.Kan niet geloven dat het voorbij is, kan gewoon niet dit
Even heel kinderachtig onder het mom van "ik ga toch wel afsteken"...
De boete is 100 euro en het moet een heterdaadje zijn toch?
is dat zo? vwb illegaal vuurwerk ligt het toch wat anders ;
Afhankelijk hoe zwaar de overtreding of het misdrijf is, krijgt de overtreder een boete of gevangenisstraf bij het afsteken van illegaal vuurwerk. De boete is al snel €400 per illegaal artikel dat is afgestoken. Jongeren kunnen (bij minder zware overtredingen of misdrijven) ook voor een Halt-straf in aanmerking komen.
Zou het niet zo zijn dat bij een dergelijk verbod het 'legale' nu onder illegaal gaat vallen?
ook ik denk erover na onder het mom van ik ga toch wel stoken... maar is het plezier er dan nog wel ?
laten we de officiële berichtgeving afwachten.. hoe moeilijk het ook is :(