Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 vergaderingen, 3x 24 uurs dienst en dan zit het er op voor dit jaar. Voor de verandering zowel kerst als oud en nieuw vrij!

Moet met oud en nieuw werken, voor de eerste keer in me leven!... Maar het goede nieuws is dat ik hier zelf de afsteektijden kan bepalen, en ik zelf de hele dag kan knallen terwijl ik gewoon betaald word!
Hoe mooi kan het zijn!!

Voor mij is het dit jaar ook een andere oud en nieuw dan gebruikelijk, moet ook werken tot 22.30 uur daarna zal ik pas gaan stoken, maar dan gaat het ook helemaal los hier in de straat, een nieuwe wijk en heb al van meerdere gehoord dat het echte liefhebbers zijn dus ik ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Vorige week vrijdag tentamen gehad, aankomende week niks bijzonders meer, dus kan langzaam aan al aan o&n gaan denken! Alleen maar er naar toe leven met de feestdagen! Zin in!:handsup:

Met de vriendengroep een uitermate mooie lijst bij elkaar gesprokkeld het afgelopen jaar. Dus ik heb er ontzettend zin in!

Eigenlijk wist ik vorig jaar al dat ik moest werken deze jaar wisseling. Maar het onvoorstelbare gebeurde,ik ben toch vrij heb ik deze week te horen gekregen waarschijnlijk heeft mijn passie voor vuurwerk hiervoor gezorgd. Maar ook kreeg ik afgelopen week het bericht dat de lacrida in Valencia een weekend later valt nou dat was dan weer balen maar we gaan toch omdat we dit voor ons 25 jarig huwelijk hadden gepland.

Heerlijk de folders zijn weer binnen. Hier wat bestellen en dan wellicht toch nog ff naar Duitsland ook? We gaan het zien. Vorig jaar niet alles opgekregen, dus toch maar wat minder dit jaar (Of wat meer grote dingen :) ) Geniet er allemaal van en zorg dat je geen zooi er van maakt voor je omgeving maar hou het leuk voor iedereen,.

Zin in!! Freakacties in januari reeds gedaan, oktober en november nog enkele. Daarna de demo's gezien in het Noorden, op FB alles liken en delen, hier op dit forum checken, vragen en meedoen aan prijsvragen...

En de 28e gaan we vanaf 05:00 uur los in Haulerwijk!!!

ZIN IN!!!:handsup:

Leuk op te lezen dat stiekem iedereen hier een beetje kruitstress heeft! (in mijn familie ben ik de enige :confused:) ook weer overal bestellen, carbidbussen schoonmaken maar ook het vuurwerk plannen :D

Ik herinner me goed dat een bekende ooit zei: "als je ouder wordt, wordt het allemaal minder!". Haha! het enige wat minder is geworden zijn het aantal rotjes wat ik afsteek, maar voor de rest alleen maar toegenomen!

Veel plezier tijdens de demo's en met de urenlange bestelsessies :cool:

Iemand een idee hoe ver je kunt en mag gaan met cat 1 vuurwerk?
De politie zegt op de website: Categorie F1-vuurwerk wordt ook wel kindervuurwerk of fop-en-schertsvuurwerk genoemd.

Je mag categorie F1-vuurwerk kopen vanaf 12 jaar. Dit vuurwerk is het hele jaar door verkrijgbaar en mag je ook het hele jaar door afsteken (maar geen overlast mee veroorzaken of vernielingen mee plegen).

Mijn zoontje zit nu al te stuiteren als ie bij de Aldi en Action dat vuurwerk allemaal ziet liggen.
In principe mag je gewoon stoken ... maar wie bepaald nou wat overlast is ? Is nogal
Een subjectief iets ... wat voor mij overlast is kan voor de ander niet zoveel zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan