Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De laatste reactie komt wel erg overheen met de chat van d66 verderop in dit topic.. zouden ze al een beslissing hebben genomen ofzo
SP zit niet in het Kabinet. Morgen wordt er in de Minsterraad over gesproken, er is echt nog geen besluit genomen.
DUITSLAND: WIJ MOGEN GEWOON VERKOPEN!!������
Op dit moment is het kabinet nog druk in overleg maar 1 ding is zeker:
Wij zitten met al onze winkels in Duitsland en zullen dan ook gewoon mogen leveren tijdens de verkoopdagen!
En het AD, Stentor, Turbantia, BN De Stem e.d. hebben alleen maar een klein berichtje geplaatst in hun livefeed. Geen officieel artikel dus. Maar dat had ik ook niet verwacht....
Ik denk dat je het wel heel erg makkelijk neemt. Je kunt een verkoper nooit voor 100% compenseren en dan ook nog eens verwachten dat hij het vuurwerk dat hij heeft liggen dan mag houden om dan volgend jaar te verkopen met winst. Immers, volgens jouw beredenering zou hij namelijk zijn investering die hij heeft gedaan volledig gecompenseerd krijgen, het geld stort hij dan terug naar de klant maar heeft dan wel een bunker vol met gratis vuurwerk liggen. Dus, nee.. die vlieger gaat helaas niet op. Men moet meer denken aan een compensatie voor kosten die je niet op een of ander manier terug kunt verdienen en misschien een kleine compensatie voor gederfde winst, maar dat zal dan wel een habbekrats zijn.
Wat kunnen we vanavond nog doen Gizmo? Komen er nog meer social media berichten vanuit de branche aan?
Ik denk meneer Wolff aan de duitse grens bij Kleve.Over welke winkel gaat dat?
DUITSLAND: WIJ MOGEN GEWOON VERKOPEN!!������
Op dit moment is het kabinet nog druk in overleg maar 1 ding is zeker:
Wij zitten met al onze winkels in Duitsland en zullen dan ook gewoon mogen leveren tijdens de verkoopdagen!
Jongens ik zat trouwens te denken, je he t ook nog de mogelijkheid als branche om in beroep te gaan danwel verzet. Dat mag je vgm maximaal 6 wkn doen na besluit, over zes weken zitten we tegen oud en nieuw aan. Misschien dat een goede advocaat daar wat mee kan
Ik begreep dat die meneer Wolff een soort van drive in systeem heeft bedacht.Opzich goed nieuws.
De vraag is natuurlijk wel wat de Duitse deelstaten gaan doen rond die tijd. Mochten de besmettingen daar ook nog hoog zijn dan vraag ik me af of ze zitten te wachten op de tienduizende Nederlanders die vuurwerk komen shoppen. De wachtrijen bij de meeste discounters aan de grens zijn normaal al erg druk. Dat gaat nu natuurlijk nog veel extremer worden
de Politie gaat het nog zwaarder krijgen als ze een verbod doorvoeren.Nu ze zien dat de cijfers omtrent de zorg wel meevallen gaan ze inderdaad de politie als argument gebruiken. Met alle respect naar de politie, maar hulpverleners aanvallen is een gedrag. Een ontzettend fout gedrag. Echter gaat een verbod op consumentenvuurwerk dat gedrag niet tegenhouden.