Torrr
VWC lid
Kruid? Misschien zie je sterretjes als je het oprookt.![]()
Hier heb je vast lang over na moeten denken zeker ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kruid? Misschien zie je sterretjes als je het oprookt.![]()
Is er inmiddels een filmpje van dan?Ik denk dat iedereen hier dit even vergeten is. Sowieso laatste dagen bijna geen producttopics waar wat wordt in gezegd.
Is er inmiddels een filmpje van dan?
Ik heb er niet meer de knaken voor voor dit jaar dus ik hoop hem volgend jaar af te kunnen steken![]()
Heeeeel lang want ik had geen kruid opgerooktHier heb je vast lang over na moeten denken zeker ?
Heeeeel lang want ik had geen kruid opgerookt
Blijf het bizar vinden dat pyrofreaks het woord kruit niet goed schrijven. Slechte reclame voor de hobby, sorry RickGAE. Jouw alias lijkt ook zo erg op reggae...in combinatie met die 4000 gram was ik even verward. Aan de andere kant, als het wel kruid zou zijn dan zou ik mooie spullen kunnen halen bij het Kruidvat.![]()
Nee hoor geen kruid voor nodig, het leven een beetje grappig houden gaat het mij om. Heb zelf lol om deze theorietjes, dus ook een beetje eigen belang. Eerlijk gezegd maakt aan het kruid gezeten hebben of niet, totaal niet uit in mijn gevalMet een theorie als deze zou ik eerder verwachten dat jij aan het kruid hebt gezeten![]()
Ik bedoel dat zonder een mine o.i.d. een cake toch maar 15gr per schot mag hebben volgens ractMag toch prima? Zolang het maar past.
Er zijn wel mines....Ok, on-topic:
6060gr kruit op 400 schoten dat is 15,15 gr/shot, zonder mines. mag dat wel?![]()
Ik bedoel dat zonder een mine o.i.d. een cake toch maar 15gr per schot mag hebben volgens ract
Nee, die grens ligt op 20 gram per schot volgens mij. Maar in combinatie met een mine mag er 25 gram per schot in zitten dacht ik.
https://www.rijksoverheid.nl/binari...envuurwerk-ract-doorhaling-wordt-verboden.pdfWaar halen jullie die info van grams per tube vandaan? Ik weet niet anders dan 25gram/tube. Wist niet dat het zonder mine lager lag :o
Is de hype hier inmiddels voorbij?
Ik vind het een prima bak, zeker voor het geld dat sommigen ervoor hebben betaald, maar als 'ie met de hele bups in september ergens in een St8ment lijn of Crown collectie had gezeten, waren er misschien 30 reacties op geweest.
Is de hype hier inmiddels voorbij?
Ik vind het een prima bak, zeker voor het geld dat sommigen ervoor hebben betaald, maar als 'ie met de hele bups in september ergens in een St8ment lijn of Crown collectie had gezeten, waren er misschien 30 reacties op geweest.