Katan Special Grande #400

Hier heb je vast lang over na moeten denken zeker ?
Heeeeel lang want ik had geen kruid opgerookt :D
Blijf het bizar vinden dat pyrofreaks het woord kruit niet goed schrijven. Slechte reclame voor de hobby, sorry RickGAE. Jouw alias lijkt ook zo erg op reggae...in combinatie met die 4000 gram was ik even verward. Aan de andere kant, als het wel kruid zou zijn dan zou ik mooie spullen kunnen halen bij het Kruidvat. :D

Heeeeel lang want ik had geen kruid opgerookt :D
Blijf het bizar vinden dat pyrofreaks het woord kruit niet goed schrijven. Slechte reclame voor de hobby, sorry RickGAE. Jouw alias lijkt ook zo erg op reggae...in combinatie met die 4000 gram was ik even verward. Aan de andere kant, als het wel kruid zou zijn dan zou ik mooie spullen kunnen halen bij het Kruidvat. :D

Met een theorie als deze zou ik eerder verwachten dat jij aan het kruid hebt gezeten:p

Met een theorie als deze zou ik eerder verwachten dat jij aan het kruid hebt gezeten:p
Nee hoor geen kruid voor nodig, het leven een beetje grappig houden gaat het mij om. Heb zelf lol om deze theorietjes, dus ook een beetje eigen belang. Eerlijk gezegd maakt aan het kruid gezeten hebben of niet, totaal niet uit in mijn geval :)
On-topic maar weer.

Waar halen jullie die info van grams per tube vandaan? Ik weet niet anders dan 25gram/tube. Wist niet dat het zonder mine lager lag :o

Is de hype hier inmiddels voorbij?

Ik vind het een prima bak, zeker voor het geld dat sommigen ervoor hebben betaald, maar als 'ie met de hele bups in september ergens in een St8ment lijn of Crown collectie had gezeten, waren er misschien 30 reacties op geweest.

Ik vind het een prima bak, zeker voor het geld dat sommigen ervoor hebben betaald, maar als 'ie met de hele bups in september ergens in een St8ment lijn of Crown collectie had gezeten, waren er misschien 30 reacties op geweest.

Hype moet nog beginnen op 1 January :wink:

Denk dat momenteel iedereen met zijn hoofd ergens anders zit.

Back
Bovenaan