Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Action Reitdiep heeft wel wat, maar niet veel. 2 pakketjes, verder sterretjes en knalerwten.Dr ligt hier nog helegaar geen cat1 in Action of Lidl!
Geen idee of dit on topic is, maar mag ik zeggen dat ik het onverstandig vindt van sommige dealers om hun site offline te halen? Op deze manier geef je alleen maar meer toe aan een verbod...
Je eerste verhaal, waar ik op reageer, en je tweede zijn wel compleet anders. Ik vind het vrij respectloos naar de winkeliers toe die zich inzetten voor zowel de freaks als het behoud van de traditie. Dat zijn namelijk de winkeliers die hier wél rondhangen.
Het zijn niet allemaal Weco-dealers (niets tegen weco) die in november eens de catalogus openslaan en tegen hun importeur zeggen; "doe maar foldertje twee, en dit jaar wil ik graag 20% korting op de prijslijst, anders ga ik naar de buren".
We hebben het in dit geval over liefhebbers die de strijd elk jaar weer aan gaan om het verschil te maken, en uiteraard tijdens de verkoopdagen proberen om zoveel mogelijk over te houden aan het einde van de rit.
Elke webshop waar ik besteld heb heb ik aangeraden funke cat 1 in te slaan omdat het het mooiste spul is qua cat1!
Dit jaar 2020 geen demo's, geen vuurwerkfolders, geen winkels en showrooms bezoeken! Ik zie het echt als een gat in de maand december!