Bram verkoopt bewust geen knalvuurwerk meer: 'Wil niet wachten tot het fout gaat'

Hee een vuurwerkverkoper met een afwijkende mening, wat doe je dan? Juist ja hem voor van alles uitmaken want dan staan wij er als liefhebbers weer goed op.... Verder moet hij gewoon een zaak runnen en lijkt hem dit de meeste omzet op te leveren, prima zet dus.

Harde knallers slaat natuurlijk nergens op want die bestaan niet in NL maar geen pijlen meer verkopen vind ik zo raar nog niet. Meeste oogletsel en veel ongelukken gebeuren toch met pijlen en laten we wel wezen, de meeste Nederlandse pijlen zal niemand hier missen. Probleem met pijlen zijn niet de liefhebbers maar dronken amateurs die een pijl in een wijnfles zetten, zuchtje wind en weg oog.
Als ik mag kiezen tussen helemaal geen vuurwerk meer of wel vuurwerk zonder pijlen dan wist ik het wel.

Praat aub voor je eigen. Nederlandse pijlen zal niemand missen? Ik wel in iedere geval. Ze pakken productje voor productje af. En als iedereen maar zegt tja boeiend dan komt dat vuurwerkverbod er heel snel.

Als ik daar klant geweest zou zijn was het direct een boycot. Je eigen producten afvallen en meegaan in allerlei linkse gedachtes is not done in deze tijd dat de boel onder druk staat, beter stopt deze verkoper er helemaal mee! :bye:

Een vuurwerkverkoper verkoopt geen rotjes en pijltjes meer en ondertussen loopt Greenpeace vuurwerk af te steken bij een milieugekkie protest op de EU top...

Ik voel me niet meer thuis op deze planeet.

Bram en zijn pa zijn sowieso, laten we het bijzonder noemen.

Verder ben ik van mening dat ze het zelf verder allemaal moeten weten.
Hypocriet is het wel, en ik zag dat ze thunderkings nog gewoon verkochten. Alsmede een rol.

Iemand al gezien waar die verkoper zit ? Zit op nog geen 20 km van baarle hertog. Als hij al vuurwerk verkoopt kan dat nooit veel zijn en al zeker geen pijlen/knal vuurwerk.

Dus in feite verkocht hij het al bijna niet en nu helemaal niet meer. Dus voor hem veranderd er niks bahalve dat hij iets meer vrije ruimte in de opslag erbij krijgt.

Die man is niet lekker hij kan beter stoppen met de verkoop van vuurwerk als hij zo'n gewetenswroeging heeft. Er is overigens niets mis met liefde voor de natuur. Maar dit is ronduit hypocriet. En nu jaagt ie zijn klanten die eigenlijk voor pufjes komen naar België. Waarschijnlijk wil hij er al helemaal mee stoppen onder druk van zijn netwerk.

Veganistisch
"Veel van de gasten van ons restaurant zijn veganistisch. We hebben een biologische tuin, een eigen boomgaard en een kruidentuin. De meeste producten zijn veganistisch", zegt Van Beurden. "Mensen konden het niet rijmen dat wij het hele jaar zo erg bezig waren met het milieu, maar in de laatste dagen van december dan vuurwerk verkochten."

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned.../knalvuurwerk-verbieden-overlast-siervuurwerk

brainwashed by the left wing organisations/political parties.
triest, airhead en gevaarlijk. (gevaarlijk in de zin van indoctriNAZI)

Een Prachtige bericht van de vuurwerkvrouwen:

#RTLnieuws #BramvanBeurden #Tilburg #Reeshof #Giardino

Dit stukje viel mij op, en daar willen we toch even op reageren.

Deze man zit duidelijk met zich zelf in de knoop.
Hij zit met zijn beide benen in een spagaat letterlijk in 2 werelden en weet niet hoe hij het op moet lossen.

Aan de ene kant zo groen als gras, maar aan de andere kant toch de vruchten willen pakken van de vuurwerk handel.

En dan kom je met een onzin verhaal over knalvuurwerk afschaffen en dat de branche daar een voorbeeld aan moet nemen.

Nou, mensen ik zal jullie even wakker schudden, in 90% van de siervuurwerk producten zit bij iedere tube, eerst een stijglading die een knal geeft en vervolgens een knal bij het uit elkaar rijten van het effect om even in technische termen te spreken.

Dus als je een siercake koop met 30 schoten heb je 60 knallen.

Ik zal de man het voordeel van de twijfel geven, maar sorry. Als je dat niet weet dan mag je mijn inziens geen vuurwerk verkopen want dan heb je totaal geen verstand van vuurwerk.

Ik val niet graag collega’s af, maar hier zakt werkelijk je broek van af.

Hij speelt heel handig in op de onwetendheid over vuurwerk en dat is nu net waar wij de vuurwerkvrouwen tegen aan werken, het juiste verhaal moet verteld worden. Zodat onze mooie, eerlijke, goed georganiseerde branche, niet constant de schuld krijgt van alle rottigheid van de illegale vuurwerkhandel.

De knallen op oudjaarsavond is voor het grootste deel van Nederlanders niet het probleem, de knallen die voor die tijd worden afgestoken daar valt iedereen over.

De extreem harde knallen, maar beste mensen die verkopen de legale vuurwerkwinkels NIET!!!!

Evelien Arler-Marijn
Namens de vuurwerkvrouwen.

Bekijk bijlage 50399 blijkbaar heeft hij niks met vuurwerk..

Mijn eerste gedachte: stonden Ivy en Bram maar als enige bij die waterplas met leeuwen en krokodillen... Niet te letterlijk nemen uiteraard, maar het mag duidelijk zijn wat ik van Bram vind. Het is zijn keuze, ga ik niet over, maar er zit inmiddels wel een hele dikke, hypocriete saus op dit verhaal.

Wat een waardeloze argumenten. Verkoop dan gewoon helemaal niets als je denkt dat met een vuurpijl van alles mis kan gaan. Goedkope cakes willen ook nog wel eens omvallen en omstanders bekogelen. Dus op basis van zijn logica moet hij heel zijn tent sluiten.

Kansloos. De media moet stoppen om uit te zijn op het aantal clicks op een artikel en alleen nog juiste berichtgeving doen. We weten allemaal op het forum eat Nederlands knalvuurwerk betekent.

Back
Bovenaan