Oudejaarstrekking Staatsloterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Elk jaar krijgen we een half lot, en koop ik een heel lot. Afgelopen jaar 100 euro gewonnen, maar overal sta ik flink op verlies. Vadertje staat blij.

Vorig jaar 2 halve loten gekregen en helaas niks gewonnen. Zou er zelf niet zo snel een kopen. Koop elk jaar al een december maand kraslot.

Standaard haal ik eigenlijk wel minimaal 1 lot, soms meer. Maar nooit, echt nooit heb ik wat gewonnen :sad:

Ik koop elk jaar samen met mijn vader en broertje een straatje.
Afgelopen jaar hadden we zo'n dikke prijs, dat we van die "winst" nog steeds "gratis" meespelen.

We hebben door het jaar heen, elke keer 1 lot, en met de Oudejaarstrekking een straatje.

Ook elk jaar een lot,nog nooit wat gewonnen maar hoort er gewoon bij om in die periode een lot te kopen.

Ik koop elk jaar samen met mijn vader en broertje een straatje.
Afgelopen jaar hadden we zo'n dikke prijs, dat we van die "winst" nog steeds "gratis" meespelen.

We hebben door het jaar heen, elke keer 1 lot, en met de Oudejaarstrekking een straatje.

Nu ben ik dan weer benieuwd hoe dik die winst was?

Afgelopen jaar voor het eerst in jaren geen lot gekocht, ook niet gemist ofzo. Maar wie weet dit jaar wel weer, tis wel een leuk iets om een beetje spanning mee op te bouwen.

Ben eigenlijk weleens benieuwd of iemand hier een keer een serieus bedrag heeft gewonnen waarmee je direct weet dat je oud & nieuw gratis was én dat je budget alvast weg kunt zetten voor volgend jaar.

Koop ook ieder jaar een lot, maar winst zit er nooit in helaas.

Spelen maandelijks mee dus ook Oudjaarstreking. Helaas nog geen enkele keer kunnen stoppen met werken om zorgeloos verder te kunnen leven :p

Ik heb 1x een lot gekocht en uiteraard niets gewonnen. Ik speel door het jaar heen af en toe nog wel mee maar e oudejaarstrekking sla ik na die ene keer wel over of hooguit een 1/5 lot. Waarom? Omdat de winkans bij deze het laagst is maar de aankoopprijs het hoogst, tuurlijk de jackpot is ook het hoogst maar toch.

Zo als ik eerder al aan gaf nooit iets gewonnen met de oudejaars trekking. Met de gewone maandelijkste trekking een keer 450 euro gewonnen. Natuurlijk een leuk bedrag, maar nog steeds geen top prijs.

Ik koop ieder jaar een eindejaarslot en heb wel eens serieus geld ermee gewonnen ook.
Wel 25 euro! Best bedrag hoor en mijn vuurwerk was dus dan ook (bijna) gratis :D

Net 2 halve straten gekocht. Weggegooid geld waarschijnlijk maar je weet maar nooit.

Ik 24 december een half lot gekocht.
Als ik een leuke prijs win, dan neem ik een kat.

(Ik ben (helaas) harstikke allergisch voor katten.
Maar ja, de win kans is zo klein als dat ze 1 kg fonteinen gaan toestaan.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan