In Shock (Salute cake 1)

Staan er nog op, 38 euro. Weet iemand iets van de verkoop in Luxemburg? Kun je altijd halen of alleen laatste 3 dagen?

Geen idee, maar zag net op de label loud and clear staat dat was volgens mij salute cake 2 dus tempo zal wel dramatisch zijn of de label klopt niet dat wel de salute cake 1 is

Ik had nog een In Shock Salute Cake 1, na 10 jaar werd het wel tijd om hem eens te schieten.

IMG20231231205118.jpg
IMG20231231205145.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ja beetje nostalgisch Schuurmans vuurwerk, maar ja moest er een keer aan geloven :)
Had ook nog wat Zena Shell kit e.d. en wou ook wel van het f3 spul af.

Ik vind het altijd knap als mensen dit soort artikelen kunnen bewaren. Een maatje van me heeft nog verschillende SC1 en SC2.
Bij mij is de drang om ze af te steken altijd veel te groot.

Wat een prachtig stuk vuurwerk was dit zeg, zo ontzettend van genoten. Helaas te kort, maar hele mooie herinneringen aan.

Wat een cake he. Dikke beukers. Toen ik deze ooit jaren geleden voor t eerst afstak verscheen er meteen een lach op mn gezicht. En eens, heel knap om een zo lang bewaard te hebben - te bewaren. Nooit aan gedacht en kan ik ook niet.

Heel dik, heb er met de jaarwisseling van 2018/2019 nog eentje kunnen afsteken, echt lang geleden alweer. Wat een ongelooflijke beuker was dit, twee jaar van mogen genieten, tof om weer eens te zien.

Back
Bovenaan