[Funke NL] Kometenbomben 2

Vuurwerkplanet wordt gereedgemaakt voor funke, a.s. vrijdag valt de beslissing welke dealers het mogen verkopen, en ja deze 9 producten zijn door de douane
Bedankt voor de info :)
Hoe kan het dat sommige dealers het nu al aanbieden? Komt Funke vrijdag ook online op vuurwerkplanet?

Inderdaad, jij gaat door voor de koelkast.
Het probleem is namelijk dat het gevoel reist dat er niet voldoende voorraad zal zijn om 75 winkels te bevoorraden.
Lesli zal hun rekensommetjes wel hebben gemaakt, al kan natuurlijk zijn dat de voorraad per winkel niet heel groot is en misschien stellen ze zelfs prioriteit aan hun eigen vwplanet dealers, alles kan. Maar dat de voorraad vergeven is voor vwplanet zelf het aanbiedt, lijkt me onwaarschijnlijk

Funke heeft ze op zijn YouTube gezet filmpje met de volgende tekst erbij en via google vertaald :D

Assortment of 38mm Singleshots in F3, with max. NEC per shot of 40g. The batch which is shown here was made only for the NL market / Original fireworks, and will be sold nowhere else.
Because next year F3 singleshots will be banned in the NL market, and thus won´t be allowed to be sold anymore, we were forced to finish this item still this year. In poland we will also offer this item in the future, but those are still in production, as we have more time and not this amount of pressure for this years delivery.
Hopefully this will allow us to improve some of the effects, even many things have been produced together with the NL batch already (Tails of the innertubes etc..).
It´s really a pity that the authorities in NL - by banning F3 singleshots - want to push the customers to buy more illegal shells again; if we could have delayed sales to next year, we could have improved it more. But ofcourse for the polish market, we will continue to improve.

Assortiment van 38 mm singleshots in F3, met max. NEC per opname van 40 g. De partij die zojuist is gemaakt voor de NL-markt / origineel vuurwerk en nergens anders wordt verkocht.
Omdat volgend jaar F3 singleshots op de NL-markt verboden willen worden en dus niet meer worden toegestaan, waren we genoodzaakt dit item dit jaar af te maken. In Polen willen we dit item daarom in de toekomst aanbieden, maar die zijn nog steeds in productie, omdat we meer tijd hebben en niet deze hoeveelheid druk voor de levering van dit jaar.
Hopelijk zal dit toelaten om enkele van de effecten te verbeteren, zelfs veel dingen zijn al samen met de NL-batch geproduceerd (Tails of the innertubes etc ..).
Het is echt jammer dat de autoriteiten in NL - door F3-singleshots te verbieden - de klanten willen pushen om weer meer illegale shells te kopen; als we de verkoop tot volgend jaar hadden kunnen uitstellen, hadden we het meer kunnen verbeteren. Maar natuurlijk voor de Poolse markt willen we ons blijven verbeteren.

Laatst bewerkt:
Funke heeft ze op zijn YouTube gezet filmpje met de volgende tekst erbij en via google vertaald :D

Assortiment van 38 mm singleshots in F3, met max. NEC per opname van 40 g. De partij die zojuist is gemaakt voor de NL-markt / origineel vuurwerk en nergens anders wordt verkocht.
Omdat volgend jaar F3 singleshots op de NL-markt verboden willen worden en dus niet meer worden toegestaan, waren we genoodzaakt dit item dit jaar af te maken. In Polen willen we dit item daarom in de toekomst aanbieden, maar die zijn nog steeds in productie, omdat we meer tijd hebben en niet deze hoeveelheid druk voor de levering van dit jaar.
Hopelijk zal dit toelaten om enkele van de effecten te verbeteren, zelfs veel dingen zijn al samen met de NL-batch geproduceerd (Tails of the innertubes etc ..).
Het is echt jammer dat de autoriteiten in NL - door F3-singleshots te verbieden - de klanten willen pushen om weer meer illegale shells te kopen; als we de verkoop tot volgend jaar hadden kunnen uitstellen, hadden we het meer kunnen verbeteren. Maar natuurlijk voor de Poolse markt willen we ons blijven verbeteren.

sterke taal.

Alleen door de teksten die ik hier van Funke voorbij zie komen ben ik al fan.
Van deze set had ik draag nr. 4 in een aantal uitvoeringen gehad.. Om te smullen.

Inderdaad mooie en duidelijk taal van Funke, hij snapt het allemaal donders goed. Voor hem maakt het niet uit, hij heeft z'n verschillende markten toch wel. Maar hij weet dat het echt een verschrikkelijke domme zet is van de Nederlandse overheid om dit te beslissen. Nog meer redenen voor mensen inderdaad om weer naar prof te gaan... en bedankt!

Achterlijke averechtse beslissingen. Juist F2 flash knallers toestaan, F3 singleshots en de andere gehele F2 categorieën. Maar het is al jaren overduidelijk dat de overlast ze geen reet boeit, het gaat gewoon om stapsgewijs van de traditie af komen.

Wat mij dan wel weer zorgen baart is dat er verbetering in de planning staat.
Dus wat is er mis met deze batch?
Weet wel dat funke ook cakes had waar de sterren niet allemaal tot ontbranding kwamen.

Weet wel dat funke ook cakes had waar de sterren niet allemaal tot ontbranding kwamen.
denk dat funke de max wilde halen met de regels, maar ja Nederland sloopt het.
dus nu gaan ze 100 gram single shots maken voor Poolse markt waarschijnlijk.

Die gedachte had ik ook ja, ben benieuwd heb ze ook besteld.

Back
Bovenaan