Mythology Display Box [Uitloop 2023]

Ziet er wel echt top uit, hopelijk komt er nog een filmpje van de productie. Moet wel zeggen dat ik deze vrij fors aan de prijs vind voor 122 schoten.

Mee eens. Ik hoop dat hij wat breder aangeboden gaat worden voor de prijs die driesprong nu hanteert. Dan komt deze er zeker bij! Prachtige bak.

Ergens te bestellen in de buurt van Tiel voor een mooie prijs? De shops in Tiel en Beneden-Leeuwen hebben deze niet.

Staat deze niet op de verkeerde plek? Hoort bij de I-Legal lijn.

Eigenlijk ook niet want dan had dat op de doos gestaan. Net zoals de Triple X, Rude Box en nog enkele andere van deze "buiten standaard assortiment"-boxen komt deze uit de zgn. vrije lijn.

Eigenlijk ook niet want dan had dat op de doos gestaan. Net zoals de Triple X, Rude Box en nog enkele andere van deze "buiten standaard assortiment"-boxen komt deze uit de zgn. vrije lijn.

Als je kijkt bij het youtube filmpje van deze box staat er overal I-legal. de tekst onder de video : In deze video zie je de I like LEGAL Mythology Display Box art.5100

122 shots mixed caliber, multi shape compound box.

Enjoy!

https://www.magnumvuurwerk.nl

Verwarrend allemaal:p

Nou hij besteld hoor! Een geweldige bak als je het mij vraagt. De prijs bij Bredavuurwerk is nu slecht € 93,50!

Daar kan nog wel wat af. Is nu te krijgen voor bijna een tientje goeiekoper. Ik krijg het idee dat de prijzen dit jaar nog niet echt aan het stijgen zijn...

Daar kan nog wel wat af. Is nu te krijgen voor bijna een tientje goeiekoper. Ik krijg het idee dat de prijzen dit jaar nog niet echt aan het stijgen zijn...

Voor dat geld neem ik er 2 zou je me een pm willen sturen waar je hem daarvoor heb zien staan?

Voor dat geld neem ik er 2 zou je me een pm willen sturen waar je hem daarvoor heb zien staan?

Pm onderweg, en voor de rest: je moet op zoek naar een zaak die vuurwerk op het plein verkoopt. En het ligt in de buurt waar de venter woont :wink:

Zeer cryptische omschrijving :wink: wellicht via een pm kun je mij ook vertellen waar :p

#bedankt allen inmiddels bekend

Laatst bewerkt:
m5100-mythology-display-box.jpg

Mooi product wel op zo'n China film en Magnum kennende, wat ze tot nu toe hebben laten zien, zal het vast goedkomen. Wat mij wel opviel is dat de beschrijving zegt: mixed caliber, maar aan de hand van de bovenstaande afbeelding lijkt het meer op 3 cakes in 25mm en een finale cake in 30mm, samen één compound.

Back
Bovenaan