Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschrikkelijk. Verschillende weerkaarten, websites, voorspellingen, stress stress stressen. En uiteindelijk mazzel gehad. Dit topic is nu al slecht voor m'n hart:p

Hoewel ik het enerzijds ook verschrikkelijk vind - regen/wind/mist kan je oudjaarsdag behoorlijk verpesten - is het voor mij echt een mooi topic. Ja, het kan tegenzitten, maar de stress, paniek die hier dan heerst. Ergens wel geinig om te zien :p. Ook mooi dat wij liefhebbers de weerstations met de gunstigste voorspellingen aanhouden en vertrouwen. Maakt niet uit welk station het is, als het maar positief is :p.

Verleden jaarwisseling nog geluk gehad, in het begin van de avond trok het even dicht maar ging over in laaghangende bewolking die steeds hoger ging. Goed kunnen stoken gelukkig.
Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden.

Wat ik mij afvraag, als non-viroloog: in geval van (dikke) mist, is er dan sprake van verhoogde kans op virusbesmetting? Dat aerosolen met virusdeeltjes er op langer blijven hangen, of zo?:

Uiteraard nog helemaal niets van te zeggen, maar kijk er wel weer naar uit dat we hier met zijn allen in dikke spanning zitten wat het weer gaat doen. Ik hoop echt weer eens op geweldig mooi weer tijdens de dag der dagen.

Na zoveel jaar mag het ook weleens top zijn hoor, gezeik met dat weer altijd. Maar kijk ook uit naar dat moment dat we dagelijks updates van diverse leden krijgen hier hehe.

Davidh, kom maar door. Hahahahahaha

Gaaf man, ik zie nu dat je een heuse titel hebt, VWC Meteoroloog.
Meer dan verdient met al het werk wat je doet.

Die titel heeft David al een tijd inderdaad en meer dan verdiend. Kan niet wachten op zijn uitgebreide verslagen hier.

Zo, dat is me ook een momentje inderdaad. Als de eerste updates weer komen, ik kijk er naar uit. Goed of slecht weer, de spanning in het topic is schitterend om te zien.

Prachtig om te zien dat er nu al leden zijn die zich druk maken over het weerbericht van over 2 maanden. Kan iemand mij vertellen wat voor zomer wij gaan krijgen in 2021?

2 graden, regen en een gevoels tempratuur van - 7. Raar weertje! Maak er dan sneeuw van.

Maar het slaat inderdaad nergens op, maar toch leuk dat 31 dec er in staat nu.

Opa spreekt...ha, ha...Eind 1978 was het zo koud tijdens oud en nieuw dat letterlijk binnen 15 minuten alles weer stil was buiten, -7 graden en 5 Bft wind was gewoon te koud..zelfs met kranten onder de jas...handschoenen uit was nog geen 10 seconden vol te houden.... met sneeuw en ijs op de straten...ik was toen 8 maar dat zal ik nooit vergeten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan