Bloody Chameleon

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6234
Artikelnaam: BLOODY CHAMELEON 25'S
Bruto Gewicht: 2870 gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 500 grammer met gigantische effecten. Professioneel kaliber!
Max. tube diameter: 30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: €49.99
Voorverkoopprijs: €49,99

Bloody-Chameleon.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Bonfireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu vraag ik mij af; Is de kameleon A) Ongesteld. B) Aangereden. Of C) Een k*t kameleon?

Geen idee, weet alleen dat ik het wel een zeer mooie cake vind met goede effecten er in.. en die kleur paars is super en de blinkers in de cake geven mij een gevoel dat het onweert in de lucht.. zeer mooi!

Vind deze er echt heel erg goed uit zien. Vooral de red strobe comets op het laatst zijn echt een geweldige toevoeging en hopen dat die in de straat net zo goed uit de verf komen. Vind de effecten echt mooi in elkaar over lopen en is een soort Code Red in één cake.

Wel moest ik na het zien van de productfilm meteen denken aan de Eurasian Lynx van Luypaers BE. Die op de red strobe comets na vrijwel indentiek is.

Zo, mooi bakkie hoor! De red strobe prachtig doorgevoerd in alle effecten. De eerste 2 rijen niet heel uniek, maar sluit daarna heel mooi af. 30MM en geen echte budgettopper qua prijs, dus hier mogen we wel wat van verwachten!

PS mijn associatie ging niet naar bovenstaand plaatje, maar meer een ander plaatje, en dat liedje krijg je niet snel uit je kop...:wink:

Op de valreep afgelopen weekend in de Mania actie toch maar overstag gegaan en deze besteld, blijf het een prachtig blokje vinden. Jammer dat hier geen productfilms van zijn uit Duitsland, dan maar zelf een eigen straatfilm maken komend O&N. Mooi die overeenkomsten met de Eurasian Lynx, geeft toch enigszins een beeld en de strobe comets zijn een hele fijne toevoeging, we gaan het zien!

En foetsie waren de strobe comets. Om Herman Kuiphof maar te quoten: "zijn we er toch weer ingetuind"

Lijkt op bovenstaande film nog wel prima te presteren, maar het unieke element is er zo wel uit.

En foetsie waren de strobe comets. Om Herman Kuiphof maar te quoten: "zijn we er toch weer ingetuind"

Lijkt op bovenstaande film nog wel prima te presteren, maar het unieke element is er zo wel uit.

wellicht zie je die nog helemaal goed nog (hopelijk) maar hij is wel een tikkie minder idd. Los daarvan prima cake met een mooie "rode" draad :wink:

Dit was een verbazingwekkend dikke cake in de straat, afgelopen jaarwisseling. Ik verbaasde mij echt over de boeketgrootte! :shocked: Heel goed gevuld, en een mooie afwisseling van uitwerkingen binnen één thema: rood. Ik vond 'm zwaar goed.

Dit was een verbazingwekkend dikke cake in de straat, afgelopen jaarwisseling. Ik verbaasde mij echt over de boeketgrootte! :shocked: Heel goed gevuld, en een mooie afwisseling van uitwerkingen binnen één thema: rood. Ik vond 'm zwaar goed.

Andere camera dan het filmpje erboven dus :p

Back
Bovenaan