[Funke NL] Vivaldi

Best een mooie bak vind ik, heeft van alles wel wat...en toch mist die voor mij iets :confused:

Ik vind dit toch wel een prachtige box waar erg goed over nagedacht is en waar een 'verhaal' in zit, bijvoorbeeld de falling leaves in het herfstthema en het overige kleurgebruik per 'seizoen'. Verder ook nog eens heldere kleuren, een variatieschotel aan sierlijke effecten en gevarieerde schietrichtingen.

Het item waar ik al zo lang naar uit keek zodat het alleen maar tegen kon vallen. Dat is dus ook wat er een beetje is gebeurd helaas. Mooie bak en het thema is echt gaaf, maar echt overtuigen doet deze niet (voor deze prijs).

Het item waar ik al zo lang naar uit keek zodat het alleen maar tegen kon vallen. Dat is dus ook wat er een beetje is gebeurd helaas. Mooie bak en het thema is echt gaaf, maar echt overtuigen doet deze niet (voor deze prijs).

Hier hetzelfde, gelukkig zijn er genoeg andere mooie Funke artikelen.

Komt deze wel echt uit de funke fabriek? Dat denk ik niet gezien alle matige effecten. Het heeft niks met burst te maken maar ik heb nog nooit zulke matige crossettes gezien.

Komt deze wel echt uit de funke fabriek? Dat denk ik niet gezien alle matige effecten. Het heeft niks met burst te maken maar ik heb nog nooit zulke matige crossettes gezien.
Al die matige effecte? dat valt nou ook wel weer mee hoor :)Er zitten inderdaad een paar effecten tussen die niet heelmaal top uit de verf komen.

Ik snap niet helemaal wat iedereen heeft tegen de crossettes, bij de film op afstand vind ik ze juist een van de mooiste dingen aan deze box. is het de brandduur, helderheid of?

N.B. Hij komt inderdaad uit een andere fabriek, wordt gezegd in de beschrijving op youtube

Over smaak valt niet te twisten en dat geldt gelukkig ook qua vuurwerk. Ik vind het echt een vette box.

Unieke effecten, hele mooie kleuren, wisselende tempos maar ook veel geweld. Voor mijn gevoel echt next level in de NL markt. De prijs gaat dit product echter maken of breken, voor €260 komt die ook bij mij helaas niet in de collectie.

Geen verkeerde box, zitten een aantal zeer gave effecten in, vind ook de afwisseling met de tails erg dik uitgewerkt. Maar ik vrees voor de prijs, die bepaald eigenlijk wel of ik het een kanshebber vind of niet.

kom tegen voor 350 euro nu tijdelijk voor 320. kan je zien wat de NL regels doen met zo product wat in kooi enz moet

Zag hem geloof ik voor €320 en €350 staan.

Ben zelf wel te spreken over deze box. Vind het door de afwisseling een fraai geheel. Misschien niet zo groots als men verwacht bij Funke, maar in de kleuren en het goud zie ik toch wel kwaliteit terug.
Vooral de timing en afwisseling in de effecten spreekt mij aan.
Weer een zekerheidje voor op de lijst dit jaar.

Puntje van kritiek vind ik wel de magere strobe op 1:05.

Bij de duitse prijs een twijfelgeval, de nederlandse prijs is mij echt heel veel te hoog. Ondanks dat nog steeds helemaal weg van de effecten.

Zoals je in de omschrijving onder de film kan lezen is te zien dat deze niet uit de oorspronkelijke fabriek komt, een eventuele F3 versie voor DE zal wel uit de Funke fabriek komen.

Wat een symfonische prachtbox zeg! Zoals FR1908 al aangaf, zie je echt duidelijk de seizoenen terugkomen, met recht een echte pyroshow in 1 box! Ben voor Funke wel geneigd iets meer te betalen, maar dit gaat iets te ver voor mij. Niet zozeer of hij het waard is, meer in absolute zin (hoef ik over dat eerste niet na te denken:p)

Laatst bewerkt:
Al die matige effecte? dat valt nou ook wel weer mee hoor :)Er zitten inderdaad een paar effecten tussen die niet heelmaal top uit de verf komen.

Ik snap niet helemaal wat iedereen heeft tegen de crossettes, bij de film op afstand vind ik ze juist een van de mooiste dingen aan deze box. is het de brandduur, helderheid of?

N.B. Hij komt inderdaad uit een andere fabriek, wordt gezegd in de beschrijving op youtube

Ik verwacht van een funke bak dat de kwaliteit gewoon 100 procent in orde is, niets minder dan perfectie. Dat is deze niet en dan is de prijs kwaliteit verhouding direct zoek.

Er is enorm veel aanbod, geen reden om deze te kopen.

Laatst bewerkt:
Ik zou voor deze de volgende batch afwachten in de echte funke fabriek, het is voor die prijsstelling in mijn ogen een miskoop. Qua opbouw allemaal best prima, crosette is ook een leuke afwisseling maar ik mis het wauw effect. Deze bak moet de straat omverblazen, en dat doet ie op dit moment niet. Voor 350 euro kun je echt wel een betere combinatie neerzetten met huidige funke producten.

Back
Bovenaan