Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het item waar ik al zo lang naar uit keek zodat het alleen maar tegen kon vallen. Dat is dus ook wat er een beetje is gebeurd helaas. Mooie bak en het thema is echt gaaf, maar echt overtuigen doet deze niet (voor deze prijs).
Al die matige effecte? dat valt nou ook wel weer mee hoorKomt deze wel echt uit de funke fabriek? Dat denk ik niet gezien alle matige effecten. Het heeft niks met burst te maken maar ik heb nog nooit zulke matige crossettes gezien.
Komt deze wel echt uit de funke fabriek? Dat denk ik niet gezien alle matige effecten. Het heeft niks met burst te maken maar ik heb nog nooit zulke matige crossettes gezien.
Dan sla ik hem zeker over, dat heb ik er niet voor over.Zal rond de 400 worden in Nederland, hoop geld.
Zal rond de 400 worden in Nederland, hoop geld.
Al die matige effecte? dat valt nou ook wel weer mee hoorEr zitten inderdaad een paar effecten tussen die niet heelmaal top uit de verf komen.
Ik snap niet helemaal wat iedereen heeft tegen de crossettes, bij de film op afstand vind ik ze juist een van de mooiste dingen aan deze box. is het de brandduur, helderheid of?
N.B. Hij komt inderdaad uit een andere fabriek, wordt gezegd in de beschrijving op youtube