Je hebt pb, mag hier niet gepost worden
Dat zou ik ook wel graag willen weten

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt pb, mag hier niet gepost worden
Dat zou ik ook wel graag willen wetenals het redelijk in het noorden is?
Ik twijfel ook heel sterk of ik hem ga bestellen.
Natte dozen zijn niet leuk bij vuurwerk dan. Maar als het laat in nl komt kan het vochtig zijn somsDe natte dozen dus![]()
Natte dozen zijn niet leuk bij vuurwerk dan. Maar als het laat in nl komt kan het vochtig zijn soms
Hallo beste liefhebbers.
Er is idd een filmpje voorhanden, maar wij willen geen discussies krijgen door een filmpje te plaatsen welke niet de definitieve versie is.
Hierdoor krijg je weer allerlei vragen en vraagtekens door afwijking van de juiste versie.
Bij dit soort grote items is en tempo de hype factor en moet dus gewoon kloppen.
Door de productiestop was er geen mogelijkheid de aanpassingen door te voeren en deze wordt nu opnieuw gesampled en hopen we dat deze direct klopt zodat het online kan worden gezet.
Het slotstuk van deze geweldenaar is in ieder geval om van te watertanden, 36sh goldwave crackling tail to Ti salute core gold rain at once.
Dus nog even geduld voor de geïnteresseerden
gr
Marchel
Ik word blij van ongeveer de helft, oh wacht, even de superlatieven wegfilteren, een kwart van het filmpje. Maar zo te zien wel voor elk wat wils.
Ben benieuwd naar de straatervaringen, dat zullen er gezien de prijsklasse wellicht niet extreem veel worden. Maar ongetwijfeld wel hier vertegenwoordigd![]()