Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe ziet jouw kerstpakket eruit ? Krijg je ieder jaar een mooi kerstpakket van je baas of een leuke attentie, laat het hier weten.

dos-en-donts-bij-kiezen-van-kerstpakketten-personeel.jpg

Poe, geen idee eigenlijk dit jaar....ben dit jaar met een nieuwe baan begonnen, dus erg benieuwd!
Mijn vorige kerstpakket had ik weer verkocht :D haha

Hier ook nieuwe baan sinds deze maand. Bij m'n vorige werkgever kreeg ik niks maar nu schijnt er wel elk jaar een prima pakket te komen dus ik laat me verrassen.

Laatste 2 jaar krijgen we voor ik dacht 35 euro aan munten die je dan hier op een kerstmarkt van de stichting waar ik werk kan inleveren. Dikke prima, haal er altijd Rituals van voor de vrouw.

De stichting waar ik voor werk staat bekend om z'n goede kerstpakketten... Dusdanig dat we afgelopen jaar verzocht hebben om maar geen kerstpakket te ontvangen omdat het zoveel ruimte in de prullenbak scheelt. Werkgever gaf geen gehoor. Wel 4 hamburgers gegeten bij het ophalen van de prullenbakvulling.

Ben heel benieuwd hoe werkgevers omgaan dit jaar met kerstpakketten. Zal er op bezuinigd worden ivm corona of niet. Ligt net aan t bedrijf/ in welke branche uiteraard maar hoop dat het voor iedereen goedkomt. Ik krijg ook al jaren de BOL.com bon. Prima zelf wat uitzoeken.

Inderdaad, ook in die handel zullen ze het dit jaar best hard voelen, al zullen ook heel veel bedrijven juist dat stukje waardering geven voor het (extra) werk dat verzet is in de periode.
We gaan het meemaken, ieder jaar krijg ik iets anders, verleden jaar een heerlijk ouderwets pakket, die heb ik het liefst, maar ik waardeer alles.

Vaak ben ik degene die de kerstpakketten voor het bedrijf regelen moet. Nadat er eerst alleen een standaard pakket werd meegegeven met voornamelijk eten (waarvan veel items nooit/amper gegeten worden), de laatste jaren gekozen voor een wat kleiner pakket, aangevuld met wat leuke goodies zoals een mini kerstboom voor op bureau, een houten standaard met kerstboom en verlichting, wat items met het bedrijfslogo etc. erop.

Ik hoop rond die tijd mijn bonus van minister de Jong te ontvangen. €1000 is altijd lekker rond de feestdagen. Ben benieuwd of ze het voor die tijd geregeld hebben ... :shocked::p

Ben trouwens ook benieuwd of er op het kerstpakket nog bezuinigd zal worden of dat er juist groter uitgepakt zal worden als blijk van waardering?

Ben trouwens ook benieuwd of er op het kerstpakket nog bezuinigd zal worden of dat er juist groter uitgepakt zal worden als blijk van waardering?

Onze pakketten zijn al tig jaar erg karig en ik weet nu al dat het nog kariger wordt. Beter krijgen wij maar niets ... en dan werk ik in een sector die door moest werken, bla bla ... wat een dankbaarheid hebben wij mogen ontvangen zeg, ben nog steeds bezig alle bedankbrieven te openen, loll

Onze pakketten zijn al tig jaar erg karig en ik weet nu al dat het nog kariger wordt. Beter krijgen wij maar niets ... en dan werk ik in een sector die door moest werken, bla bla ... wat een dankbaarheid hebben wij mogen ontvangen zeg, ben nog steeds bezig alle bedankbrieven te openen, loll

Herkenbaar, net als onze heho maar hopen op die 1000 euro waar we volgens het journaal recht op hebben. De kleine lettertjes voorspellen echter van niet... maar de massa is overtuigd waarmee het kabinet z'n doel bereikt heeft. Misschien krijgen we applaus ipv een kerstpakket :applause::wink:

Ik werk momenteel in de zorg/psychisch hulpverlening, bij ons best prima kerstpakketten. Het leuke bij ons is dat ieder jaar één team uit Noord, Midden of het Zuiden van onze provincie de kerstborrel organiseert. Deze mogen zij invullen naar eigen wens. Daarnaast krijgen zij een budget om zelf een kerstpakket samen te stellen. Afgelopen jaar mijn eerste en kreeg flink wat lekkers om te drinken en eten, plus een tafeltje om in bed laptop op schoot te kunnen zetten.

Ben benieuwd of we ons beloofde kerstcadeau krijgen van de overheid. De ene keer komt de Coronabonus wel en de andere keer niet... zou mooi zijn want dan kan ik daar iedereen die ik in de drukke periode gek heb gemaakt van de stress een beetje tegemoetkomen. Plus mijzelf natuurlijk wat moois te stoken! :D

Ik gebruik het tafeltje alleen anders, perfect gezien ik wat groter ben:

08CB11F6-194B-4EFC-9DEA-EC11B94D2CBF.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan