Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?

Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.

Uiteindelijk is het elk jaar exact hetzelfde, maar pik er toch vaak wel enkele mee. Lekker een drankje doen en wat sfeer proeven. Keulen, Aachen, Dusseldorf zijn wel de moeite waard om even heen te rijden(maar druk!).

Wij pakken er ook altijd wel wat mee. We hebben in december nog 1.5 week vakantie en zijn van plan om dan ook nog 2 nachten naar Keulen/Dusseldorf of iets te gaan.

Maar ben zeer benieuwd of er wel kerstmarkten zullen zijn dit jaar ivm Corona.

Wij zijn ook echt December junkies.. Ben ieder jaar minimaal 3 weken vrij in Dec.

Ook wij proberen altijd wat kerstmarktjes en intratuintjes aan te doen.
Ik word altijd helemaal gelukkig van al die kerstmeuk haha.

Ik hoop enorm dat er wat kerstmarkten door zullen gaan dit jaar. Ik meen dat Dordrecht al is afgelast helaas..

Vorig jaar Dusseldorf geweest en beviel wel prima. Dit jaar stond Keulen op de planning maar die is al afgelast volgens mij dus even afwachten wat het nog gaat worden met Corona.

Mocht ik gaan, dan wordt het de kerstmarkt in Wuppertal. reden is, omdat ik daar bij mijn neef kan overnachten... mits hij dan nog niet is verhuist naar Eitorf ( leuk dorpje btw, hij komt op zo'n 200 meter van de Weco fabriek te wonen :wink:

En om alvast in de stemming te komen:kerst:

[video]https://www.bndestem.nl/video/kanalen/bn-destem~c418/series/korte-reportage~s972/kerstballen-met-37-graden-opzet-kerstshow-in-volle-gang~p161120?referrer=https://www.google.com/[/video]

De tuincentra wil ik zeker weer bezoeken, Eurofleur en Duiven voorop, maar ik hoop wel dat alles nog een beetje door kan gaan, normaal is het er echt druk, in deze tijden kan dat weleens gereguleerd moeten verlopen ofzo...

Duitse kerstmarkt nog nooit geweest eigenlijk, lijkt me ook erg leuk.

Afgelopen april zouden we een weekendje naar Maastricht, i.v.m. covid dit omgeboekt naar het eerst weekend van de kerstmarkt in Maastricht. Duimen dat dit door gaat, dan pakken we direct Valkenburg ook weer mee :)

Afgelopen april zouden we een weekendje naar Maastricht, i.v.m. covid dit omgeboekt naar het eerst weekend van de kerstmarkt in Maastricht. Duimen dat dit door gaat, dan pakken we direct Valkenburg ook weer mee :)
Ik hoop het ook voor jullie maar ik vrees het ergste... Zeker in die grotten gaan ze het niet snel toestaan. Wij zijn er afgelopen jaar ook nog geweest. Best druk zegmaar ghehe.

Jammer dat Keulen afgelast lijkt te zijn, dat was altijd fantastisch. Door de hele binnenstad en de pleinen veel te zien en te doen. Ook de boot is een bezoekje waard.

Wij proberen weer volop de tuincentra te bezoeken en beginnen daar al vroeg mee, medio oktober! Toch krijg je het beste gevoel als het echt december is!

De laatste twee jaar toch weer op bezoek gegaan in Intratuin Duiven en wat blijft dat toch een geweldige plek om te zijn rond de feestdagen. Enorm ruim opgezet en ieder jaar een gaaf thema erin verwerkt. Verder was ik voor dit jaar ook van plan naar Duitsland te gaan en 1 of 2 grote kerstmarkten te bezoeken, maar ik vrees dat dat er niet in zit komend jaar i.v.m Corona.

Wat wel leuk is om te zien: ook in Duiven word er inmiddels gewerkt aan de kerstshow! Ze zijn twee weken geleden begonnen.
https://www.facebook.com/IntratuinDuiven/posts/3277806222310418

Intratuin's zijn een feit!

Starten met Duiven en daarna trippen we lekker hier in het Westland alles af! Blijft mooi zelfs extra smoesjes om met moeders en andere familie leden nog een keer te gaan terwijl je er al 2 of 3 keer bent geweest en toch iedere keer weer wat nieuws tegen komt!

#duurttelang

Laten we hopen dat er dit jaar nog wat markten doorgaan. Altijd lekker om er een paar te bezoeken :kerst:

Intratuin Duiven pakken we sowieso elk jaar meerdere keren, heerlijk genieten daar

Centro in Oberhausen heeft ook altijd een leuke kerstmarkt. Heerlijk sfeer proeven met gluhwein en eierpunch. Dan krijg ik altijd zin om te stoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan