Amsterjam

Een topbakje voor de aanbiedingsprijs.
Gewoon gelijkwaardig als de transbomber qua ervaring.
Veel tempo , veel geweld en gewoon simpelweg kwaliteit.

Dat ziet er niet verkeerd uit, zeker niet voor de aanbiedingprijs van nog geen €30 van Vuurwerkmania. Voor die prijs moet hij er volgend jaar ook hier komen. Topper als je kijkt naar prijs/kwaliteit!

Was een van de eerste producten die wij afstaken. We hadden er 2, twijfelde om ze per 2 te schieten, maar dat was niet nodig. Stonden allemaal met open mond te kijken en te luisteren. Zelfde verrassing als bij de Strong Celebration :yes: Lekker bezig Mania.

Man, wat een goed ding voor zo een zachte prijs, mooie meepakker! Bedankt voor de films, deze ga ik zeker in de gaten houden!

Deze box lijkt echt per film beter te worden. Heerlijke afwisseling, tempo en effectgrootte in dit product. Bovendien erg goed geprijsd.

Dank voor alle films, deze ook maar eens op de wishlist zetten. Voor de aanbieding van 30 euro afgelopen jaar was deze bizar!

Nog een straatfilmpje gevonden van deze box. Niet echt m'n ding hoor maar voor 3 tientjes (waar ik m voor langs heb zien komen) hoef ik er ook niet zolang over na te denken:)

Back
Bovenaan