[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oef dat word weer sparen, wat een topactie was dit en nu dit nieuws. Eens zien wat de nieuwe producten brengen.

Top, in mei nog een keer shoppen bij CR met dergelijke prijzen en nieuwe producten.. en eind mei tactisch gekozen vanwege extra budget door ontvangen van vakantiegeld voor velen. Dan is de afgelopen aktie ook goed uitgepakt voor China Red zo lijkt het.

Die had ik niet aan zien komen. Of ik er blij mee moet zijn, op m’n portemonnee afgaand niet bepaald. Maar wel heerlijk nieuws dit zeg, dikke pluim voor China Red! Goed voorbeeld doet goed volgen zou ik zeggen. Ik hoop dat voor die actie de productfilms online staan van de nieuwe producten? Als die aankomende demo geschoten worden komt dat vast goed. En 20 nieuwe producten in de CR-lijn beloofd nog wat zeg...

Laatst bewerkt:
Wat onwijs tof van China red! Complimenten voor alles wat ze dit jaar allemaal al teweeg hebben gebracht en dus zeker ook nog gaan brengen aankomend jaar.

Deze actie komt terug
Van 25 mei tot 1 juni
Aangevuld met alle nieuwe chinared producten
En de nieuwe poema
Ook voor freak prijzen

Super tof, ik had vanwege Fallas er geen geld voor maar rond het vakantiegeld komt dit perfect uit! Jullie blijven maar punten scoren :)

Deze actie komt terug
Van 25 mei tot 1 juni
Aangevuld met alle nieuwe chinared producten
En de nieuwe poema
Ook voor freak prijzen

Mooi nieuws :)is de actie dan ook nog bij andere dealers of alleen bij de dealers die afgelopen keer mee deden, weet je dat ook toevallig Kmak?

Haha wajoo, importeur van het jaar nu al.

Gekkehuis hoor! Maaruhhh, ik was van plan dit jaar wat rustiger aan te doen aan t begin, dat gaat dus niet door..

Lekker hoor, gewoon nog een actie er achter aan. Ben benieuwd naar de nieuwe producten.

Ben heel benieuwd naar de nieuwe compounds van China Red. Maar alvast geld apart zetten voor ronde 2 van de freakactie.

Ben benieuwd of ik dan ook weer bestand ben tegen de verleiding om iets te bestellen. Strategisch gezien natuurlijk de beste periode uitgekozen, iedereen heeft dan vakantiegeld gehad. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan