[WINNAAR] Beste CAKEBOX VANAF 2KG KRUIT van 2019

Even wezen kijken bij de buurman verderop in de straat die elk jaar een paar van die dure NL boxen koopt! Je weet wel, zo'n type buurman die met alles altijd de blits moet maken met het grootste en mooiste! Dit jaar oa de Pyro Papel en Mai Tai Tailgate 270's gezien! Twee compleet dikke vuurwerk shows met voorop de Pyro Papel als dikste!

Nieuw 2019 = Shots Of Anarchy van Vuurwerktotaal. Kwam er pas 's middags achter op 1 januari dat het deze bak was, die zo veel indruk op mij en m'n vrienden maakte. Dikke effecten, fijn tempo, goede opbouw. Kortom, prima box voor mijn stem van deze poll. :)

Ouder product = Tournament Box van Vuurwerkmania. Niet live in actie gezien, maar heb sowieso weinig 2kg+ bakken live gezien (of kunnen herinneren beter gezegd :bonk:). Dus puur op de straatfilmpjes in diverse topics kom ik bij de Tournament uit.

Geen stem voor nieuwe box.

Wel een stem voor een oudere box, en die gaat naar de Bad #ss box. Wat een geweldig grote boeketten waren dat, en ook super goed gevuld, zeer afwisselend met stuk voor stuk hele mooie effecten.

Ik stem op de tournament box van vuurwerkmania. Dit is een complete show die meerdere minuten staat te rammen. Redelijk aan de prijs maar hij is echt waar voor je geld !

Wat betreft de oudere boxen vond ik de Nanoshot erg mooi, de beste nieuwkomer vond ik de Mei Tai Tailgate. Beide van Vuurwerkmania.

Back
Bovenaan