[WINNAAR] Beste CAKEBOX VANAF 2KG KRUIT van 2019

1 stem op een NIEUW product uit 2019

Transbomber Champions Edition

1 stem op een "OUDER" product, dus al op de markt voor 2019

Escape from hell

Nieuw: Armageddon/Crown Majestic/Triple X (Magnum/Broekhoff)

Bestaand: Sodom and Gomorrah 484’s (Rubro)

Stem op een "ouder" product : Tournament Box van Vuurwerkmania.
Stem op een "nieuw" product : Armageddon van Magnum.

Met de mogelijkheid om zowel een stem uit te brengen op een product dat nieuw was in 2019 en een product dat vóór 2019 al op de markt is gekomen, zijn jullie tot onderstaande winnaars gekomen.

In de categorie Introductiejaar 2019 is de Beste Cakebox vanaf 2 KG kruit van 2019 volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Armageddon van Magnum Vuurwerk!

In de categorie Introductiejaar vóór 2019 is de Beste Cakebox vanaf 2 KG kruit van 2019 volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Tournament Box van Vuurwerkmania!

Wij feliciteren Magnum Vuurwerk en Vuurwerkmania!

De top 5 van 2019 bij de cakeboxen vanaf 2 KG kruit met introductiejaar 2019:
  1. Armageddon - Magnum Vuurwerk (30 stemmen)
  2. Pyro & Papel - Vuurwerktotaal (26 stemmen)
  3. Shots of Anarchy - Vuurwerktotaal (24 stemmen)
  4. Transbomber Champions Edition - Rubro Fireworks (20 stemmen)
  5. Gates of Detonation - Rubro Fireworks (8 stemmen)

De top 5 van 2019 bij de cakeboxen vanaf 2 KG kruit met een introductiejaar vóór 2019:
  1. Tournament Box - Vuurwerkmania (35 stemmen)
  2. Escape from Hell - Vuurwerkmania (29 stemmen)
  3. Skyline on Fire - Evolution Fireworks (26 stemmen)
  4. Garden Party 1 - Pangu Fireworks (10 stemmen)
  5. Heisenberg - Vuurwerktotaal (6 stemmen)
    Sky High - Broekhoff Vuurwerk (6 stemmen)

------------------------------------------------

Wij mogen bij deze poll voor de Beste Cakebox vanaf 2 KG kruit van 2019 nog 2 leden blij maken als winnaar van een vuurwerkprijs!
De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar vuurwerkprijs voor de trofee van Magnum Vuurwerk: Tigers
Winnaar vuurwerkprijs voor de trofee van Vuurwerkmania: firewakkers

Gefeliciteerd! Wij nemen contact de winnaars op voor meer informatie.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Ik had op Pyro Papel gestemd, de enige bak 2kg+ die ik in de straat had meegemaakt! Natuurlijk ook alle films gezien van de Armageddon! Wat een beest van een bak is dat! Heeft mij toch weer een aardige duw in de goeie richting gegeven om deze aan te schaffen!

Gefeliciteerd Magnum en Mania. Beide producten zijn ontzettend dik, snap de keus van vele dan ook zeker.

Ook hier een terechte uitslag als ik op de films van de producten af ga. Zelf de Tournament wel gehad, maar niet geschoten, dus daar kan ik geen live ervaring over delen, evenals de Armageddon. Maar op film is een ding duidelijk: pure kwaliteit. Gefeliciteerd dus, Mania. Én Magnum, wat een debuutjaar beleven jullie met deze prijs. Mooi om te zien!

Ook gefeliciteerd aan de leden, wat een geweldige prijzen zeg!

Back
Bovenaan