De Chainthunder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wel iemand aanwezig alleen maar 1 dag van de week dus daardoor zal er wel vertraging onstaan hoe dan ook ik bel vrijdag misschien horen we dan meer.

Er wordt hier luid gepraat over kwaliteitsvermindering. ik ben het hier mee eens. Wat mij opvalt is dat de kwaliteit verminderd en er word gezegt dat alpeco daar niks aan kan doen. Als er kwaliteitsvermindering plaats vindt ligt dat niet aan de fabrieken, ze konden het echter al hard maken. Het enige waar ik aan kan denken met een dergelijk product is dat ze de kosten willen drukken, dus een zo goedkoop mogelijk product met een zo groot mogelijke winstmarge. Dat is ook het succes wat alpeco geproeft heeft met de chainthunder. Ik denk dat zei denken dat t toch wel verkoopt omdat het al een winstmakend product is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer neemt Alpeco zelf eens de moeite om hier wat over te posten danwel de negatieve berichtgeving te ontkrachten??
Het lijkt ze geen donder te interesseren dat steeds meer mensen hun zaak links laten liggen. Zeer vreemd.
Ik denk dat ik dat jaar mijn jaarlijks ritje ook maar eens skip.

Wanneer neemt Alpeco zelf eens de moeite om hier wat over te posten danwel de negatieve berichtgeving te ontkrachten??
Het lijkt ze geen donder te interesseren dat steeds meer mensen hun zaak links laten liggen. Zeer vreemd.
Ik denk dat ik dat jaar mijn jaarlijks ritje ook maar eens skip.

Omdat ze letterlijk denken: "Voor jou 10 anderen " ......

mischien wel fred.
maar hoelang zal het duuren voordat die 10 andere ook denke" laat alpeco maar zitten!
als het zo doorgaat dan blijft er strax nix meer over van deze ooit prachtige winkel.

Chainthunder vind ik niet echt je van het... Houdt ook niet echt van de matten tenzij het echt hele grote zijn en er een erorme bende overblijft en een rookgordijn de hele buurt in een waas zet. Altijd mooi! Maar ben meer het type van de salutes etc etc
Mensen ervaring met hele grote matten van chainthunder of wat is de grootste maat hierin?

Chainthunder vind ik niet echt je van het... Houdt ook niet echt van de matten tenzij het echt hele grote zijn en er een erorme bende overblijft en een rookgordijn de hele buurt in een waas zet. Altijd mooi! Maar ben meer het type van de salutes etc etc
Mensen ervaring met hele grote matten van chainthunder of wat is de grootste maat hierin?

Dat staat een pagina hiervoor ook al, 2000sh door middel van een klik systeem, 4x500 ... Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met de 500 versie, die deed het zoals het hoort, keihard geweld! ... GR

Laatst bewerkt:
Persoonlijk,vind ik de colourfull kingcracker van original(zena) een stuk bruuter,ook ligt je stoep dan vol met snippers,altijd denken de mensen dat de chainthunder het hardst gaat,nou ik heb ze beide gehad,geef mij maar zo'n gekleurde jongen!!!!HHHHHarderrrrrrrrrrrr,hardtst

als je alleen kijkt naar de prijs van de matten en het aantal knallers. Kost de chainthunder veel minder per knal dan de colourfull kingscracker.

als je alleen kijkt naar de prijs van de matten en het aantal knallers. Kost de chainthunder veel minder per knal dan de colourfull kingscracker.

De CT en de CKC zijn even duur en de totale kruitinhoud is bijna gelijk. Op de CKC zitten minder knallers maar ze gaan wel een stuk harder en zwaarder dan de CT. De Mandarin, Big Bang, 30K en de Hindoe 3000/4000 zijn in vergelijking met de CKC en CT juist de duurdere matten als je van kruitinhoud uit gaat. Het is wel genoeg reden om te twijfelen omdat ze allemaal weer hun eigen kenmerken hebben. Dat is dan ook weer de truuk van de verkoper om verschillende matten in de collectie te hebben zodat je meer koopt.

Doe mij 'm maar wat langzamer; langer plezier, langere duur voor je geld. En irritant sloom vond ik 'm totaal niet.

Ik heb dus chainthunders meegemaakt die 3 minuten knalden en 3 keer uit gingen en chainthunders meegemaakt die in 30 seconden de hel veroorzaakten. Dat laatste was echt intens en dat is de norm die ik stel aan Ct 500.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan