Der Hammer

Ik had er zó naar uitgekeken, 6x Der Hammer even na 12en om de buurt te laten weten dat 2020 was begonnen... Helaas speelde het weer niet mee en mag het project nog een jaartje drogen om hopelijk 2021 in te knallen. Balen, want hij ziet er op alle video's echt weer perfect uit!

Ik had er zó naar uitgekeken, 6x Der Hammer even na 12en om de buurt te laten weten dat 2020 was begonnen... Helaas speelde het weer niet mee en mag het project nog een jaartje drogen om hopelijk 2021 in te knallen. Balen, want hij ziet er op alle video's echt weer perfect uit!

Zo dat wordt genieten hoor! Had er 2 tegelijk en dat was al top. Wil dit jaar een karton.

Het is en blijft een topcake dit, zeer fijn geprijsd. Volgend jaar zeker weer op de lijst, ook leuk om achter elkaar door te schieten.

Ja, deze cake is prijstechnisch echt zo super goed. Alleen maar lof voor deze cake. Los geschoten en een keer in m'n 00.00 project (zie film). Hiermee kun je de vergelijking met andere cakes goed maken en zien dat hij echt een goede spreiding heeft!

Op 00:52:

Zoals iedereen al zegt: TOP PRODUCT! Heerlijke RAMBAK! Dikke boeketten en dikke burst! Deze 3x gehad dit jaar. Hierbij mijn eerste film:

Gefilmd met de telefoon en in de mist, niet de beste kwaliteit dus.

Der hammer 4 x overlapped geschoten:

Fijne film, Wes! Komt heel erg goed over zo, mooi gedaan 4 overlappend. Onthouden voor komend jaar zo.

Lekkere film Wesley. Top cake, heeft eigenlijk alles: lekker tempo, mooie kleuren en dikke boeketten. Hier mag wel een box van komen.

Heerlijke films ook weer in dit topic zeg. Voor de jaarwisseling was iedereen weer bang (ivm geen kooi) maar wat ziet deze cake er goed uit zeg. Vorig jaar had ik hem 4x en afgelopen voor de afwisseling niet genomen. Wat een spijt heb ik daarvan zeg. :sad:

je vond er niet zoveel aan?
moet zeggen boeketten zien er niet bijster groot uit op je film

Nee, dit was dan wel de 2018 batch. Echter vond ik hem niet echt overtuigend moet ik eerlijk zijn.
Ik stond op de video vrij dichtbij, en toch lijken de boeketten niet heel groot inderdaad.

Vind de effecten vooral minder vol dan andere filmpjes. Ook komen de kleuren een stuk minder over. Misschien een maandag ochtend productie:bonk: Hoe dan ook, hij komt er hier dit jaar zeker weer bij.

Vind de effecten vooral minder vol dan andere filmpjes. Ook komen de kleuren een stuk minder over. Misschien een maandag ochtend productie:bonk: Hoe dan ook, hij komt er hier dit jaar zeker weer bij.

hoe vond jij overigens de boeketgrootte/kleur en burst van der hammer ten opzichte van de 1.2 glitter willowz?

hoe vond jij overigens de boeketgrootte/kleur en burst van der hammer ten opzichte van de 1.2 glitter willowz?

Heb zelf ook beide producten geschoten en moet zeggen dat vooral de effecten bij de Der Hammer echt gevuld waren, waar het effect zich ook voor leent uiteraard. De Glitter Willowz 2 Colorz is een totaal ander effect, dat wat meer uitgespreid moet komen. Zeker wel gevuld, maar toch wat langgerekter. Beide producten wil ik echter aankomend jaar weer in de collectie!

Back
Bovenaan