Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is al gebeurd maar vaak met gewoon visco. Een stukje snel visco ertussen met een tie wrap zo moeten helpen de pauzes te voorkomen. Bedenk wel dat dit gezien kan worden als het modificeren van vuurwerk en dus verboden is. Risico voor jezelf.Noem mij maar een newbie maar ik heb nog nooit een compound box gehad. Kun je de pauzes voorkomen door gewoon alsnog door te lonten zoals je dat normaal doet? Reservelont onderin verbinden met de hoofdlont van de volgende cake. Of werkt dat met compound niet zo?
Wat weegt deze bak bruto maar zonder kooi?
Zeker de moeite waard om in de gaten te houden! Het zal wel een prijs zijn waar je bijvoorbeeld ook 2 cakeboxen van kan kopen denk ik... Maar nogmaals hij was wel echt topWat een bak zeg, misschien dit jaar ergens mee pakken met een leuke korting
Hierbij ook mijn video van de Air Force One van Nederland![]()
Hahaha, pure gezelligheid. De hele avond andere muziek. Staan daar met een mannetje of 30, kijk even naar m'n filmpje van de Noi-Z. Die heeft ook goede muziek in het beginGave bak, mooie grote effecten en lekker tempo.. ga ik in de gaten houden deze. Wel jammer van die harde muziek op de achtergrond, stond je op de kermis ofzo?![]()
Waar als ik vragen mag?In the pocket deze topper!!
Kan hem voor 190 krijgen. Goede prijs? Of dan toch de tournamentbox voor een tientje goedkoper![]()
Waar als ik vragen mag?
Even een vraagje, is de Triple x van broekhoff een omlabeling van de armageddon?