Armageddon

Wat een beest op video! Die effecten zijn zó groot uitgewerkt, de schape schiet zó breed, wat een topper. Deze moet er komend jaar ook zeker komen!

Noem mij maar een newbie maar ik heb nog nooit een compound box gehad. Kun je de pauzes voorkomen door gewoon alsnog door te lonten zoals je dat normaal doet? Reservelont onderin verbinden met de hoofdlont van de volgende cake. Of werkt dat met compound niet zo?
Dit is al gebeurd maar vaak met gewoon visco. Een stukje snel visco ertussen met een tie wrap zo moeten helpen de pauzes te voorkomen. Bedenk wel dat dit gezien kan worden als het modificeren van vuurwerk en dus verboden is. Risico voor jezelf.

Wat een ding zeg, blijft maar gaan ook gewoon. Pauze's zijn inderdaad wel te lang. Maar hele gave box dit hoor en kan zeker op de lijst voor dit jaar.

Gave bak, mooie grote effecten en lekker tempo.. ga ik in de gaten houden deze. Wel jammer van die harde muziek op de achtergrond, stond je op de kermis ofzo? :D
Hahaha, pure gezelligheid. De hele avond andere muziek. Staan daar met een mannetje of 30, kijk even naar m'n filmpje van de Noi-Z. Die heeft ook goede muziek in het begin :p

Kan hem voor 190 krijgen. Goede prijs? Of dan toch de tournamentbox voor een tientje goedkoper:shy::confused:

Laatst bewerkt:
Kan hem voor 190 krijgen. Goede prijs? Of dan toch de tournamentbox voor een tientje goedkoper:shy::confused:

Ik denk dat alleen jij dit kan bepalen. Wanneer je het budget er voor hebt en de prijs is in jouw ogen oke, dan waarom aan andere vragen of de prijs in orde is? Beter vraag je of deze box mooi is en het aan te raden is om aan te schaffen. Heb je veel geld dan maakt de prijs niets uit. Heb je minder dan nog bepaal jij of je het waard vind. Want laat jij je beïnvloeden wanneer iemand tegen je zegt dat 190 te duur is?
Enfin, deze bak is een topper en ja om je toch te antwoorden, 190 is een mooie prijs.

Thanks....

Bedoel ook met me vraag of 190 een goede prijs is m.b.t. de kwaliteit. Oftewel vinden derden dat met genoemde prijs overgegaan wordt tot aanschaf.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan