flyineddy
VWC lid
Mooi filmpje!
Ik zie alleen dat er op 23/24 seconde van het filmpje, een bombette iets te vroeg afgaat.![]()
Klopt, die was iets te enthousiast.

Op het moment zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt, we hielden voldoende afstand.
Eddy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi filmpje!
Ik zie alleen dat er op 23/24 seconde van het filmpje, een bombette iets te vroeg afgaat.![]()

Omdat er vast eerst weer een teaser filmpje van gemaakt moet worden, om drie dagen later het echte filmpje online te gooien.Waarom zou ie niet gedeeld mogen worden?
Geinig bakkie, beetje rommelig, maar voor die prijs toch wel leuk om mee te pakken.

Omdat er vast eerst weer een teaser filmpje van gemaakt moet worden, om drie dagen later het echte filmpje online te gooien.
Inhoudelijk ziet het er prima uit overigens. Ik heb zelf begin dit jaar de Unity of Lights besteld, en ga er vanuit dat ik de 100 schots versie krijg.

Filmpje van de nieuwe versie, geen idee of die gedeeld mag worden:
Ik ben blij dat ze de semi ti-saluutjes weg hebben gelaten, deze waren voor mij echt een afknapper. Voor wat betreft 100sh naar 81sh, wanneer er evenveel kruit is gebruikt dan zou het ten goede moeten komen aan nog wat vollere effecten. Heb voor dit jaar wederom een besteld, kijken of deze idd beter zal zijn. Prijs mag wat mij betreft wel iets lager, blijft immers toch maar een 500gr cake, denk 30 euro een zeer acceptabele en mooie prijs zou zijn.